K
Kajsa_30v
Vieras
Miehini pyysi minua poistumaan päiväksi jonnekin kun hän haluaisi pitää kavereilleen bileet. En voi olla mukana, koska ne ovat jätkäbileet, ymmärrän toki. Tässä vaan on pari pientä asiaa, joita ja joista olen harmissani:
1. Hän ei koskaan käy saunassa ja nyt olisi saunabileet? Onkohan sinne tulossa muita naisiakin?
2. Tällä hetkellä minulla ei ole ystäviä tai muita joulun ja lomien aikana seudulla, joten ei ole paikkaa minne mennä yöksi. Aika surullinen olen, kun pitää omasta kotoa lähteä pois ja vaihtoehtona ainoa on tällä hetkellä hotelli.
Vähän on mieli haikeana kyllä
Tämä heille kanssa sympatiana joille joskus on käynyt samoin tai heille, jotka sanovat näin lähimmäiselleen (oli kyseessä mies tai nainen tai miten vaan muistuttaa samaa). Koettakaa ymmärtää toisianne, ihmisiä me olemme kaikki.
1. Hän ei koskaan käy saunassa ja nyt olisi saunabileet? Onkohan sinne tulossa muita naisiakin?
2. Tällä hetkellä minulla ei ole ystäviä tai muita joulun ja lomien aikana seudulla, joten ei ole paikkaa minne mennä yöksi. Aika surullinen olen, kun pitää omasta kotoa lähteä pois ja vaihtoehtona ainoa on tällä hetkellä hotelli.
Vähän on mieli haikeana kyllä