Minne menisit piiloon jos olisit kihlasormus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Meinaan meillä on kämpän kääntäminen edessä, kun mun kihlasormus on yön aikana hävinnyt sormesta :o .. Aamulla kun heräsin, niin sitä ei ollut sormessa. Ja mä en IKINÄ ole ottanut sitä sormesta pois, joten se on todennäköisesti tippunut tms. Ja yöllä ravasin sata kertaa vessassa niistämässä, joten ei mahdotonta että se on tipahtanut sillon... Mä en käsitä, kun en löydä sitä mistään... :headwall:

Ihan mistä vaan voi hakea. meinaan meillä miehen sormus tipahti just raksalle. Vaihtoehtoja oli muutama. Kivipölyn keskellä talossa(150m2). Tallissa jossain. Pihasorassa ja hiekoissa ym ja ym. Mutta kuin ihmeen kaupalla, se loisti mun silmissä yht'äkkiä.Silloin kun sitä en ollut hakemassa. Se oli maassa kuivan saven ja kivien keskellä.

Mun sormus on ollu hella takana, auton lattialla penkin alla, pusikossa tytön pissatuksen jäljiltä ja 2-vuotiaan aarrelaatikossa, jossa on tytön koruja. Miehen sormus löyty autoa imuroidessa penkkien välistä ja toisen kerran jääkiekkokassista. Toivottavasti ei enää jouduta niitä hakemaan. Ai niin, yhtenä juhannuksena etittiin isolla porukalla sormusta pitkästä ruohosta mökin pihalta ja löydettiin.

vessa kannattaa tarkastaa erikoistarkkaan...myös kaikenmaailman viemärit.
Mä tässä joku päivä sitten etsin kännykkääni ja se löytyi pussilakanan sisältä sängystä... Tarkasta kaikki aluset, minne se olis voinut vieriä ja ravistele sängystä kaikki petivaatteet ja kato patjojen alle.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Miten iso sormus sulla on, että se pääsee tippumaan? :)

Mulla pysyy kyllä ihan hyvin, miehellä on semmoiset sormet, että se ei saa sitä pois, vaikka tahtois... :D

No tyhmänä ostettiin se 2vkoa tytön syntymän jälkeen sen kummempia ajattelematta... Vissiin pientä turvotusta ollut sillon vielä sormissa tms, kun oli kaupassa just sopiva, mutta sitten myöhemmin ei enää :ashamed: . Mutta MÄ LÖYSIN SEN!!!! S

Yhteistyössä