purkaudun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evph-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evph-äiti

Jäsen
23.05.2007
865
0
16
Tuli tost ihmesieni-ketjusta mieleen viime torstai.... Ärsyttää vieläkin niin maan perkeleesti....

Siivosin koko päivän, lattiasta kattoon. Sain lattiat pestyä just ennenku ukko tuli kotiin. En ollut ennättänyt tehdä ruokaa kun halusin saada kämpän viikonlopuksi kuntoon, joten sulatin miehelle litran purkin pakastimesta nakkisoppaa. Mies tulee ja rupeaa lämmittämään sitä. Sanon hälle et kaataa sen sopan siitä purkista salaattikulhoon ja lämmittää sitten. Itse olin olohuoneessa. Kuuluu kauhea ähellys keittiöstä ja lopulta OHO! Mie ryntään katsomaan ja puolet niistä sopista on JUURI PESTYLLÄ LATTIALLA!

Mies oli laittanut ne (tai yrittänyt) laittaa ne kaikki keitot lautaselle ja se tuli ihan piripintaan. Sit mikrosta pois ottaessa oli kaatanut ne. Kysyin vaa ihmeissää et miksei laittanut niitä siihen kulhoon mihin käskin. Mies vaa tokas et enkai mä nyt sellasest hehtaarikulhosta syö! No piti sit rautalangasta vääntää et eikun olisit lämmittänyt siinä ja ottanut sopivan annoksen lautaselle.... :headwall: :headwall: :headwall: Voiko oikeasti olla noin idioottia?!?!?

Ei sit muuta ku taas lattiaa pesemään....

Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:
Tuli tost ihmesieni-ketjusta mieleen viime torstai.... Ärsyttää vieläkin niin maan perkeleesti....

Siivosin koko päivän, lattiasta kattoon. Sain lattiat pestyä just ennenku ukko tuli kotiin. En ollut ennättänyt tehdä ruokaa kun halusin saada kämpän viikonlopuksi kuntoon, joten sulatin miehelle litran purkin pakastimesta nakkisoppaa. Mies tulee ja rupeaa lämmittämään sitä. Sanon hälle et kaataa sen sopan siitä purkista salaattikulhoon ja lämmittää sitten. Itse olin olohuoneessa. Kuuluu kauhea ähellys keittiöstä ja lopulta OHO! Mie ryntään katsomaan ja puolet niistä sopista on JUURI PESTYLLÄ LATTIALLA!

niinpä.tämä todista sen että ei voi laittaa miestä asialle...
:hug: :hug: :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä