Mua väsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yks tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yks tyhmä

Vieras
Eka vauva alkoi huutaa, huusi tunnin. Ei mitään hajua mikä sillä oli. Sit nukahti. No ennen ku ehdin nukahtaa, heräs esikoinen. Se huusi myös. Mies oli sen huoneessa nukkumassa mutta alkoi pitää kauheeta meteliä lapselle "mitä sä huudat, etkö voi ikinä nukkua kunnolla" jne. Hain sit lapsen tänne, ettei tartte kuunnella tuommoista isältään. Eikös vauva heränny ku esikoinen tuli tänne :headwall: ei kai siinä, toisen tunnin tais ottaa et nukahti. Oon siis yhdestä asti valvonu, sitä ennen taisin nukkua 3h. Mua itkettää, en ikinä saa nukkua. Kohta 3v mä olen valvonu yöt, en jaksa enää! En uskalla mennä enää nukkumaan, kuitenki noi heräis taas ku olen just nukahtanut. Ja ne herää aamulla kuudelta kuitenki. Voi mihin pääni pistin ku aloin lapsia tekemään :'(

nyt ei kuule auta muu kuin ravistella ukko tähän maailmaan että kohta mammalla leviää pää jos se ei saa nukkua. ihan kokemuksesta tiedän että kun tietyn pisteen yli menee väsymys niin sieltä sumuistesta suosta ylös pääsy on työn takana.

Snot kylmästi ukolle että sun on SAATAVA nukkua välillä, edes kerran viikossa. homma toteutetaan niin että menet erihuoneeseen ku muut ja vedät korvatulpat, jos ei sekään auta niin sitten mietoa unilääkettä voi pyytää lääkäriltä.
ei ole terveydelle sopivaa olla aina yliväsyneenä.
Itse jaksoin ihmeen kauan, 5v aikana oli liki 6kk jakso milloin sai nukkua yöt yhdellä heräämisellä, sittempä se totaalinen väsymys tulikin, siitä selviämiseen meni yli 6kk aikaa.

Yhteistyössä