Minne lomalle kahdestaa 6-vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snowpatrol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snowpatrol

Jäsen
16.05.2012
364
0
16
Olen matkustanut todella paljon. En ole ikinä ollut yksin/kaksin lapsen kanssa ja mä olen todella huono lukemaan karttaa.. Eli plussaa olisi, jos kohteessa olisi helppo liikkua.
Olen käynyt Euroopan jokaisessa tunnetummassa kaupungissa ja mietinkin rantalomaa. Elokuun alussa vaan on varmaan ihan tappokuuma etelässä? Lisäksi mikään hirveä turistirysä ei kiinnosta..
Köpistä olen miettinyt yhtentä vaihtoehtona..

Siitä on 15v aikaa, kun olen ollut Tanskassa. Legolandia olis kiva, mutta sinne on pitkä köpiksestä?
Saksassa olen ollut paljon koulun reissuilla ja sielä pitää kai osata aika hyvin lukea karttaa?
En ole ikinä lukenut itse sitä karttaa.. Berliinikö olis jees? Sinne on ainakin edulliset lennot..

Siitä on 15v aikaa, kun olen ollut Tanskassa. Legolandia olis kiva, mutta sinne on pitkä köpiksestä?
Saksassa olen ollut paljon koulun reissuilla ja sielä pitää kai osata aika hyvin lukea karttaa?
En ole ikinä lukenut itse sitä karttaa.. Berliinikö olis jees? Sinne on ainakin edulliset lennot..

Berliini on tosi kiva kaupunki. Eikä se metro ole ainakaan vaikeakulkuinen. Tosin minä olen aika hyvä "suunnistaja" ja mieskin. Mutta yleisesti ottaen siellä on helppo liikkua.

Kööpenhaminassa on kyllä vaikka mitä jos ei sinne Legolandiaan asti halua mennä. Se on tosiaan köpiksestä aika kaukana se Pillund. Kööpenhaminassakin on helppo liikkua.

Yhteistyössä