Minne kaupunkilomalle kahdestaan 5,5v kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äippä"

Vieras
Missä euroopan kaupungissa olisi helppo liikkua? En ole kovin hyvä kartanlukija ja suuntavaistoni on ihan hanurista. Eli kohteessa pitäisi olla suht yksinkertaista kulkea. Hintataso ei nyt ei ainakaan Suomea kalliimpi..
Olen matkustanut paljon, mutta en koskaan kahdestaan lapsen kanssa. Aina joku muu lukenut karttaa, metroreittejä yms:)
Elokuun alussa lähdetään..

Tukholma tai Göteborg. Molemmissa on paljon kiinnostavaa nähtävää ja se välttämätön huvipuistokin löytyy. Tukholmassa tietty on kuninkaanlinna, Skansen, Göteborgissa kaunis satama/kanava-alue. Samalla voitte treenata yhdessä ruotsin sanoja, monelle suomenkieliselle ne kuulostaa tutuilta, koska tv:stä tulee niin usein myös ruotsia. Tallinnassa on oma kiinnostuksensa, samoin kuin vironkielessä.

Kiitos vinkeistä! Tukholmassa/Ruotsissa olen käynyt niin monta kertaa, ettei välttämättä sinne lähdetä. Lähes jokaisessa Euroopan maassa olen käynyt, mutta ongelma on se, että mä olen niin huono lukemaan karttaa, koska aina joku muu on tehnyt sen.
Saksa on kiva paikka ja sinne voitaisiin kyllä mennä. Wienissä olimme joulun alla ja Budapesitässä ja Prahassakin oltu 2v sisällä.

Köpiksessä en ole ollut vuosiin ja se taitaa olla kyllä helppo paikka liikkua?

Yhteistyössä