minne keskustelemaan

kopsaan tänne mitä kirjotin jo tunne mitäs nyt -palsalle:

Missä voisi jutella aikuisten ihmisten kesken asiallisesti, sopivan leikillisesti, mutta ilman että toiset pilkkaa ja syntyy tappelua? Ilman että pitää lokeroitua mihinkään ryhmään tai aiheeseen sisään? Voisi puhua niitä näitä ja keskustelu saisi rönsytäkin aiheesta toiseen.
Vai onko se vain kahdenkeskinen sähkö- tai etanaposti tuollaista varten tai mese?? Mutta joskus olisi kiva jutella jonkun uudenkin ihmisen kanssa
Toisaalta pitää kyllä oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa vastailla saapuneisiin sähköposteihin. Hakea mukillinen teetä jotta jaksaa istua tässä pidempään sitten.
 
Samaa olen miettinyt minne sita siirtyisi. Mitas Nyt ei anna enaa meikalaiselle muuta kuin pahan mielen. Saa paskaa niskaansa aika usein ja ihan syytta. Ja aiheet eivat ole minua kiinnostavia juuri ollenkaan :ashamed:

Aletaan heittaa FB kautta vaan lappaa........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Samaa olen miettinyt minne sita siirtyisi. Mitas Nyt ei anna enaa meikalaiselle muuta kuin pahan mielen. Saa paskaa niskaansa aika usein ja ihan syytta. Ja aiheet eivat ole minua kiinnostavia juuri ollenkaan :ashamed:

Aletaan heittaa FB kautta vaan lappaa........
ja s-postia sitten kun pidemmälti tai syvemmin jostakin ajatuksesta jotakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
no, mihinkäs sitä???
Mesessäkää kukaan ei nykysin enää juttele.
FB??? Mikä se on?
facebook. Jota sitten kukin käyttää miten käyttää. jonkun sivut täynnä tuloksia peleistä ja testeistä, toinen raportoi tarkkaan kaiken lyhytsanaisesti, joku laittaa valokuvia jakoon sitä kautta.
Itse voisin kyllä kehittää omaa fb sivuani myös jutustelupaikkana omien kavereitteni kesken niin että myös sellaiset juttelisi keskenään ketkä ei toisiaan tunne eikä olisi vain keskustelu kaverin ja sivun "omistajan" kesken.
kaipaan siis sinnekin pientä rönsyä eli jos kommentoin vaikka että täällä satoi äsken vettä, niin kohta puhuttaisiin tuleva marjasato, sienet, nykyajan värikkään kumisaappaat, ja vaikkapa se satoikohan Jackon hautajaisissa kun jossakin sanotaan että onnellinen se vainaja jonka arkulle vesipisaroita vai miten se menee.... Mutta keskustelu olisi asiallista eikä toisten haukkumista yms.
itse en raportoi aamupalani leivänpäällysteitä enkä varpaiden kynsien leikkuuta mutta joskus olisi kiva lähteä jutustelemaan ihan mistä vaan jonkun pienen aloituksen kanssa eikä niin että minä kommentoin omaa elämääni ja muut kuuntelee ja omalle sivulleen omaa "päiväkirjaansa" tekevät. Vai lienenkö väärin noiden sivustojen idean itselleni sisäistänyt.
mutta keskustella voi sitten kahdenkesken sähköpostein vaikka mutta oikeasti keskustella eikä tekstarityyliin lyhyttä "raporttia" pelkästään vaikkakin sekin joskus paikallaan.
 
Heipsan,minäkin olen välillä samaa ajatellut,täälläkin olen ollut parilla nimimerkillä,aiemmin olin Sari Margit,ja sitäennen Lopenmamma,jos kukaan minua noista muistaa?
Minä tykkään kyllä tuosta facebookista,ja minua saa pyytää kaveriksi ken haluaa,laittaa y-viestiä,niin kerron millä nimellä minut sieltä löytää.... B)
 
ihanaa,samoja tuntenmuksia muillakin kuin minulla.kaipaan juttu tai siis kirjoitteluseuraa,tuskinpa moni täällä rovaniemellä teistä asustaa jotta tavatakin voisi.mutta siis yv.llä saa minutkin facebook ystäväksi....
 
Hei mammat!! :wave:

Täältä löytyy myös oma pino meille kypsemmille masun kasvattajille: 40+ odottajat "yes we can"!!!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1550525

Olette oikein lämpimästi tervetulleet sinnehin turisemaaan!! =)

Rohkeasti vain mukaan!!!

Ps. itsekkin siellä hetken olleena(keskenmeno)..ja haaveilen uudelleen sinne pääsystä ;)
 
Tosi mukavaa olisi saada facebookiin uusia tuttavia ja sitä kautta virkeitä ajatuksia! Ja tosiaan sitten sähköpostissa tai muuten viesteilemällä voisi juttua jatkaa, jos on tarvetta (USEIN ON!!). Yv:nä voisimme alkaa etsiskelemään toisiamme fb:ssa.
 
Olen ollut kiireinen ettei ole ehtinyt edes tänne: KERHOT osastolta voi hakukentään kirjoittaa kypsät äidit ja salasana on milla. Minun täytyy käydä hyväksymässä ennenkuin pääsee keskustelemaan.
 
Onhan näitä mammojen keskustelu palstoja netissä muitakin, kuin tämä ja vauvan.
Harvemmin mäkään täällä käyn, mut nyt taas piipahdin.
Edellisellä käynti kerralla hämmästelin ulkoasun muutosta, kun en ollut käynyt aikoihin.:D
 
Omat lapseni ovat jo venyneet itseäni pitemmiksi (ja viisaammiksi, ainakin omasta mielestään), mutta en ihan pihalla ole vielä lapsikeskusteluistakaan - saati sitten kaikesta muusta, mitä maa päällään kantaa. Joten lämpimästi kannatan tuota facebookissa ajatusten vaihtoa, vällillä mennään lyhyin kommentein ja joskus jatketaan ihan yksityisviestinä. Eli uudet kamut tervetulleita, yv:llä löytää.
 
facebookissa olen nykyään, lyhyitä viestejä, yhteyttä aikauisiin lapsiin, laittelen valokuviani( harrastan valokuvausta) jne... minulla on kaverilistalla ihan kaiken ikäisiä tuttuja, vain niitä jotka oikeasti tunnen, työpaikalta paljon, ystäviä, kirjekavereita, sukulaisia, perheen jäseniä. fb on ihan hyvä, kaikkihan on siitä kiinni miten sitä käytät ja mitä sinne laittaa. Täälä käyn todella harvoin. Mitäs nyt palsta tuntuu niin vieraalta jo, osa ketjuista niin lapsellisia( toki olen varmasti itsekkin ollut tietyn ikäisenä hyvinkin lapsellinen) aika aikaansa kutakin.
jos haluat facebookiin kaverikseni niin kaikinmokomin!pistä yv viesti jos kiinnostaa, ihan kuka vaan tästä ketjusta.
 

Yhteistyössä