Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko täälä jossain joku esittelyketju tms?
Jos ei niin laittakaapa tähän vähä ketä te ootte.
Montako lasta, minkä ikäisiä, parisuhteessa vai yh/sinkku, mistä päin, koulutus jne. Olis kiva tietää![]()
Pystynköhän mä muistamaan noin monta kysymystä kerralla
23v pk-seudulta, naimisissa, yksi lapsi (poika 9kk), melkein valmis lto/sosionomi ja kotiäiti, toivottavasti vielä pitkään.
Muoks. Eikun perkele, mähän olen 24v![]()
23v opiskelua, koiria ja hevosia harrastava lapseton Kaakkois-Suomesta, hei!![]()
Täällä keskustellaan aika paljon muustakin nkuin lapsista. Ja itseäni ainakin lapsettomanakin kiinnostaa lapset ja kasvatukseen liittyvät jutut. minä olen tahattomasti lapseton ja lasta on yritetty melkein neljä vuotta. Palsta tarjoaa myös vertaistukea. Syy miksi viihdyn täällä mieluummin kuin esim Suomi24:llä on palstan ulkoasu ja se että täällä on paljon vakkareita palstailemassa, jolloin porukkaa oppii tuntemaan jonkun verran. Tää on helppo tapa harrastaa sosiaalista kanssakäymistä omalla sohvalla. Kärsin fatiikista ja ainakaan tällä hetkellä en jaksa mitään vakituista harrastusta esim. On kiva saada edes netin kautta jonkinlainen yhteys muihin ihmisiin. Samasta syystä viihdyn facessa.Mikä vetää lapsettoman tälläiselle palstalle? En siis missään tapauksessa pahalla kysy, tietenkin tämä palsta on täysin vapaa kaikille, vaan ihan mielenkiinnosta. Sillon kun itse olin vielä lapseton niin mulla ei ollu mitään mielenkiintoa tämän tapaisia palstoja kohtaan.
Onko täälä jossain joku esittelyketju tms?
Jos ei niin laittakaapa tähän vähä ketä te ootte.
Montako lasta, minkä ikäisiä, parisuhteessa vai yh/sinkku, mistä päin, koulutus jne. Olis kiva tietää![]()