MInkälaisia ihmisiä täälä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Onko täälä jossain joku esittelyketju tms?
Jos ei niin laittakaapa tähän vähä ketä te ootte.
Montako lasta, minkä ikäisiä, parisuhteessa vai yh/sinkku, mistä päin, koulutus jne. Olis kiva tietää :D

No en täällä niin usein ole, mutta jospa nyt sitten esittäydyn.
Pääkaupunkiseudulta olen. Kolmen kohta aikuisen lapsen yh äiti, elelen lasten ja koiran kanssa, mainitsemisen arvoista parisuhdetta ei ole. Työskentelen esimiehenä ja harrastan liikuntaa, sillalailla hymyssä suin. Mua ei haittaa olla peleissä se vilttiketjun varamieskään, pääasia kunhan on kivaa.

Jaaaaa..
Tänä vuonna 22v, kahden lapsen äiti.
Häitä suunniteltu pari vuotta ja ensi kuussa suunnitelmat käykin toteen :)
Kolmatta kuumeillaan ja toivottavasti pian odotellaan.

Koulutusta ei tosin vielä ole, jäin äitiyslomalle ammattikoulusta enkä sitä linjaa aio enää jatkaa. Kolmannen jälkeen alkaa oma urakehitys sitten.

Kiva kun osallistutte tähän :) kyllähän monta asiaa aina selviä keskustelujenkin kautta mutta silti on kiva lukea näin "koostettunakin".

Unohdin itsestäni kirjoittaa. Itse olen 36v 3 lapsen (kohta 8, kohta 5 ja kohta 2veet) äiti.
Sairaanhoitaja olen ja naimisissa sairaanhoitajan kanssa. Kotoisin e-p:ltä mutta on tässä tullu muualla(kin) asustettua.

Onko täälä jossain joku esittelyketju tms?
Jos ei niin laittakaapa tähän vähä ketä te ootte.
Montako lasta, minkä ikäisiä, parisuhteessa vai yh/sinkku, mistä päin, koulutus jne. Olis kiva tietää :D

Miul on yksi 2v. poika.
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Kotkassa asustellaan, mies tekee tietsikalla töitä ja mie olen kotiäitinä. :)
Vuoden päästä viimeistään palaan työelämään, ala selviää vasta silloin. :)

23v opiskelua, koiria ja hevosia harrastava lapseton Kaakkois-Suomesta, hei! :)

Mikä vetää lapsettoman tälläiselle palstalle? En siis missään tapauksessa pahalla kysy, tietenkin tämä palsta on täysin vapaa kaikille, vaan ihan mielenkiinnosta. Sillon kun itse olin vielä lapseton niin mulla ei ollu mitään mielenkiintoa tämän tapaisia palstoja kohtaan.

Etelä-pohjanmaa kuittaa täältäkin, ikää kohta 27 vuotta, naimisissa ja kaksi lasta.
Mie oon sekatyöläinen, koulut kylläkin käynyt toimistohommiin mut metallialalla oon ollut nyt joitakin vuosia..

Turusta, puoliksi hurri ja puoliksi ryssä, 27-v, 2 pienen(3-v ja 2kk) tytön äiti, naimisissa, työkseni teen sähkärin, nosturinkuljettajan ja levysepän hommia. Koulutukseltani olen ylioppilas, sähköasentaja ja levyseppä-hitsaaja.

Kohta kolkyt äitee pk- seudulta. 2 poikaa löytyy, 1v4kk ja 3v. Olen naimisissa mamun :saint: kanssa. Keramiikkahäitä vietämme heinäkuussa. Tällä hetkellä olen kotona lasten kanssa, mutta kai sinne töihinkin pitäisi jossain kohtaa palata. Ammatiltani olen yhden alan täti :D

Mikä vetää lapsettoman tälläiselle palstalle? En siis missään tapauksessa pahalla kysy, tietenkin tämä palsta on täysin vapaa kaikille, vaan ihan mielenkiinnosta. Sillon kun itse olin vielä lapseton niin mulla ei ollu mitään mielenkiintoa tämän tapaisia palstoja kohtaan.
Täällä keskustellaan aika paljon muustakin nkuin lapsista. Ja itseäni ainakin lapsettomanakin kiinnostaa lapset ja kasvatukseen liittyvät jutut. minä olen tahattomasti lapseton ja lasta on yritetty melkein neljä vuotta. Palsta tarjoaa myös vertaistukea. Syy miksi viihdyn täällä mieluummin kuin esim Suomi24:llä on palstan ulkoasu ja se että täällä on paljon vakkareita palstailemassa, jolloin porukkaa oppii tuntemaan jonkun verran. Tää on helppo tapa harrastaa sosiaalista kanssakäymistä omalla sohvalla. Kärsin fatiikista ja ainakaan tällä hetkellä en jaksa mitään vakituista harrastusta esim. On kiva saada edes netin kautta jonkinlainen yhteys muihin ihmisiin. Samasta syystä viihdyn facessa.

50 v pääkaupunkiseudulta. Entinen yh, nykyinen sinkku, sillä lapset ovat 25 v ja 20 v. It-alalla olen ollut viimeiset 12 vuotta, sairaanhoitajan koulutus löytyy myöskin.

Yhteistyössä