Minkälaiset polttarit haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin edelleen samallaiset ku minulla oli.
Oltiin hyvässä seurassa mökillä :D syötiin hyvin ja juteltiin.

Mikään olis niin kamalaa ku nolattais jossain kaupungilla kauheissa ryysyissä myymässä kananmunia. Tai muutenkaan mitään örveltämistä ja ryyppäämistä en vois sietää.

Enkä toivois mitään jalustalle nostamista et kattokaa nyt se menee naimisiin. Tai kuljetettais jossain hoidoissa sun muissa.

Lisään et minusta olis äääärettömän kiusallista,et polttariviraiden olis pitäny maksaa minun takia joku summa tyyliin 50€ et viedään Minna jonnekki ja pääset jos maksat ni mukaan.

[QUOTE="vieras";26100229]Haluaisin edelleen samallaiset ku minulla oli.

Mikään olis niin kamalaa ku nolattais jossain kaupungilla kauheissa ryysyissä myymässä kananmunia. Tai muutenkaan mitään örveltämistä ja ryyppäämistä en vois sietää.

Enkä toivois mitään jalustalle nostamista et kattokaa nyt se menee naimisiin. Tai kuljetettais jossain hoidoissa sun muissa.[/QUOTE]

Kiitos! Helpotit just vähän paineita:) Tuntuu, että aika monella on tosi tiiviit ja paljon ohjelmaa sisältävät polttarit ja aina pitäisi olla jotain uutta...

No itse en ainakaan haluaisi mitään "typeriä myyntihommeleita" ts että puetaan joksikin ja sitten pitää mennä ihmisten ilmoille kauppaamaan jotain typerää tavaraa. Itse tykkäisin vaikka sellaisesta saunaillasta jossa ois järjestetty morsmaikulle vaikka jotain hemmottelua, hierontaa, kasvohoitoa esim. Tai sit vaikka jotain kivaa yhdessä tekemistä, esim vaikka ratsastusvaellus islanninhevosilla.

[QUOTE="vieras";26100229]Haluaisin edelleen samallaiset ku minulla oli.

Enkä toivois mitään jalustalle nostamista et kattokaa nyt se menee naimisiin. Tai kuljetettais jossain hoidoissa sun muissa.[/QUOTE]

Tälle peesi.

Mä haluaisin ihan millaiset polttarit vaan, koska ystäväni ovat nähneet vaivaa polttareitani varten. Tietenkin olisi mukavaa tehdä erilaisia juttuja, vaikka että polttarit kestäisivät koko viikonlopun... :)

Mun unelmapolttarit olis piknik- luonnossa, ei väliä olisiko se merenrannalla tai metsässä. Hyvää ruokaa ja seuraa. Vähän kortti- tai lautapelejä ja musiikkia. Leppoisaa oleskelua, ihanassa säässä :)

Kiitos viesteistä! Ehkä mä vähän stressaan liikaa, kun on tullut sellainen olo, että morsiamella on kovat odotukset.. Ehkä jotain toimintaa ja sitten hyvää ruokaa ja saunomista riittäisi.

[QUOTE="vieras";26100232]Lisään et minusta olis äääärettömän kiusallista,et polttariviraiden olis pitäny maksaa minun takia joku summa tyyliin 50€ et viedään Minna jonnekki ja pääset jos maksat ni mukaan.[/QUOTE]

No täys anti-peesi tälle! :D Meidän ystäväporukassa on jokaisen polttareissa järkätty jotain spesiaalia (koskenlasku, musavideon teko, kaulaketjun teko koruliikkeessä yms.) ja siihen lisäksi vielä aloitus skumppa-aamupalalla, syömiset ulkona, kuppilassa käynti, saunatilat illaksi ja morsmaikulle meikki+kampaus ja yökerhoon. Jokainen maksanut ihan omasta tahdostaan polttaribudjettiin sen 30-50egeä ja omat juomat+ruoat päälle. Lisäksi luonnollisesti tehty polttarikansio, joka annettu häissä morsiamelle. Mitään pukuleikkejä tai morsiamen nolaamista ei harrasteta, koska kukaan ei sellaisesta tykkää, mutta miksei sitä muuten voi kestitä ja tarjota tulevalle morsiamelle (omalle ystävälle!) ihanaa luxus-päivää ja ihan ilmaiseksi vielä juhlakalulle?? Ihana perinne, enkä malta odottaa, että omat polttarit tulee ja saan päiväni juhlakaluna... :)

Yhteistyössä