Polttarit järjestämättä...häät parin kuukauden kuluttua..apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gaasso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gaasso

Vieras
Polttareista kun joku muukin kyseleen, niin kysynpä minäkin..

Olen kaasona ja tehtävänäni on vissiinkin järjestää nuo polttarit. Morsian ei tykkää läträtä alkoholin kanssa eikä hänellä ole laajaa ystäväpiiriä. Olen pitkän aikaa kysellyt, minkälaiset polttarit morsian haluaa, vastaus on aina en tiedä ja että ei minkäänlaisia. No, en ole järjestänyt vielä mitään. Morsian ei tiedä ketä haluaa kutsua tai mitä tehdä saatika milloin. Häät on elokuussa. Meillä on eri porukat, missä liikumme, joten en tiedä mitään häneen sukulaisistaan tai ystävistä, joten todella vaikea siis suunnitella mitään. Mitä siis teen?? Jätänkö polttarit kokonaan järjestelemättä?? Eikö morsian oikeasti halua mitään polttareita??? Auttakaa!

No entä jos järjestät jotkut hemmottelupolttarit, ei tarvi läträtä alkoholin kanssa. Olisiko mahdollista mennä jonnekkin mökille, saunomista, hoitoja yms. pientä mukavaa mukavalla pienellä porukalla.

Saisitko sulhasen kautta tiedusteltua häihin kutsuttujen naispuolisten henkilöiden nimiä? Sulhanen varmaan myös tietäisi, ketkä olisivat semmoisia ihmisiä, jotka morsian polttareihin haluaisi. Joku pienimuotoinen hemmottelupäivä olisi varmasti morsiamesta kiva.

Omasta näkökulmasta voin sanoa, että mulla on häät elokuussa ja toivoisin, että kaaso tajuaa järkätä polttarit. Se jotain aikaisemmin kyllä kyseli, mutta en mä haluu ite määrätä vaan haluun jonkun kivan yllätyksen. Kerran vaan sitä mennään naimisiin

[QUOTE="vierailija";23773485]Saisitko sulhasen kautta tiedusteltua häihin kutsuttujen naispuolisten henkilöiden nimiä? Sulhanen varmaan myös tietäisi, ketkä olisivat semmoisia ihmisiä, jotka morsian polttareihin haluaisi. Joku pienimuotoinen hemmottelupäivä olisi varmasti morsiamesta kiva.[/QUOTE]

Ei onnistunut, sulhanen kysyi suoraan morsiammelta, ja samat vastaukset taas tuli..en tiedä ja ei mitään.

No olisiko sinulla mahdollista etsiä vaikka facebookista niitä kavereita, ja laittaa sitä kautta viestiä eteenpäin, morsian on varmaan joskus puhunut ainakin joistain ystävistään nimillä?

Jos ei muuten onnistu, niin järjestät jotain pientä, ja kutsut niitä keitä tiedät itsekkin

[QUOTE="birdie";23773518]Omasta näkökulmasta voin sanoa, että mulla on häät elokuussa ja toivoisin, että kaaso tajuaa järkätä polttarit. Se jotain aikaisemmin kyllä kyseli, mutta en mä haluu ite määrätä vaan haluun jonkun kivan yllätyksen. Kerran vaan sitä mennään naimisiin[/QUOTE]

Minäkään en halua tuottaa pettymystä tälle morsiammelle, mutta en myöskään halua tehdä "turhaa työtä", jos morsian ei polttareissaan viihdy saatika niitä edes halua. Jotain pientä ainakin siis haluan järjestää, mutta miten saan paikalle ketään? Morsian ei ole maininnut ketään ystäviään, joita haluaisi paikalle.. Ja hänen tuttujaan en siis tunne...Pitääkö minun nyt facebookista morsiamen kaverilistalta arvalla valita hänen "ystäviään" niihin polttareihin?

No jos se ei oikeesti halua? Pidä sen kanssa tyttöjen ilta. Meette kahdestaan vaikka laivareissulle (täälläpäin se on halpa tapa juhlia :D). Tai sit johonkin kylpylään hoitoihin? Tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23773642:
Kuka pyytää kaasoksi jonkun, joka ei tunne ketään kavereista edes nimeltä?
Onko sillä siskoa? Tai veljeeä, jolla olis vaimo tai tyttöystävä? Sitä kautta alat urkkia jos ei FB tärppää.

Morsian perheensä ainut lapsi, ja me olemme lapsuudesta saakka oltu ystäviä. Morsian muutti toiselle puolelle Suomea ja elää omaa elämäänsä siellä.. Nykyään me ei paljon nähdä tms mutta siltikin morsian halusi minut kaasokseen. Olen ymmärtänyt, että uudessa kaupungissa ei ole hirveästi ystäviä ja niin vähiin vanhoihin ystäviin tämä morsian ei kuulema ole ollut missään kontaktissa muuttonsa jälkeen.. Että silleen.

Munkaan kaaso ei tuntenut juuri ketään muita mun ystäviä paitsi yhden. Mulla oli yksinkertaisesti monta pientä kaveriporukkaa joita tapasin erikseen, kun olin muuttanutkin useita kertoja, eikä edes olisi tuntunut luontevalta jos kaikki olisi koonnut yhteen.

Vietettiin rauhalliset polttarit kolmestaan, saunottiin ja syötiin hyvää ruokaa jne.

Kyllä minä ottaisin asian vielä kerran puheeksi morsiamen kanssa ja kertoisin myös, että en pysty kutsumaan porukkaa kasaan ellen saa morsiamelta kutsuttavien yhteystietoja. Itse olen ainakin morsiamen kanssa sopinut, ketä kutsutaan ja saanut myös yhteystiedot. Eikä se polttareitten ajankohta tarvitse mikään salaisuus olla, kyllä senkin voi morsiamen kanssa sopia.

Jos ei hän edelleenkään halua polttareita, ehdottaisin ihan suoraan, että pidettäisiinkö sitten vaikka kahdestaan mukava hemmottelupäivä tms.

Yhteistyössä