Minkälaiset polttarit sinä haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bon Temps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bon Temps

Vieras
Kertokaa minkälaiset polttarit haluaisitte teille järjestettävän?

Ei haittaa, vaikka et olis just menossa naimisiin, tai vaikka olisit ollut naimisissa jo pitkään ja viettänyt "silloin muinoin" jonkinlaisia polttareita, kerro minkälaiset nyt haluaisit, tai jos sun polttarit oli maailman parhaat, niin kerro niistä! Olis ihana kuulla! :)

Tyttöjen kesken ensin saunaan, sitten aloittelua ruokien ja lipsin/singstarin kera ja illalla sitten baariin. Simppeliä, mutta kivaa.

Täysin tyytyväinen olen kyllä ollut siihenkin, että itselläni ei polttareita ollut lainkaan silloin kun naimisiin menin. (Taisi olla ainoa asia jossa heittäydyin bridezillaksi koko häiden suhteen...)

Nooh, aluksi vuokrataan mökki, mökin saunassa jätkäkaverien kanssa tuhotaan lava kaljaa ja 2 pottua viskiä (kihahtaa s.tanan hyvin kuuppaan kun on kuuma). Jokainen sammuu x1 ja yrjöää muutaman kerran ennekuin poistutaan katsomaan stripparia.

Omista on jo vuosia, mutta...pääosin olivat hauskat, mutta muutama sudenkuoppa tiedoksenne;
Jos halutaan pukea hauskasti polttarisankari, kannattaa olla fiksusti hauska ;-) Mut puettiin suomi-tytöksi hirveissä meikeissä. En vieläkään tajua, mistä idea keksittiin kun paljon muutakin olisi voinut olla + olipa kiva olla tosi rumissa meikeissä diskoamassa...

Mulla oli myös suunnistusta vanhoissa sinkkuaikojen baareissa, mutta yksin, ennekuin tapasin muun porukan....minusta hauskempaa se olis ollut porukalla ja sain vain ihmetellä koko ajan, missä ne muut on, tulevatko tähän baariin vai kauanko tää yksinvaellus vielä jatkuu...

Mutta golfaamisen kokeilu oli ihan hauskaa, samoin ratsastus jota harrastin vuosia nuorena. Ja biletys loppuillasta oli kivaa koska rakastan diskoja :-)

Ootas...tätä pitää ihan tuumata...

Ihan ehdottomasti se meijen ihan pähkähullukahjokreisi- kaveriporukka paikalle. Ja siitähän se lähtee :). Paikkana voi toimia vallan mainiosti meijen torppa tai sitten vaikka joku tilanteeseen vuokrattu mökki. Hyvää ruokaa, hyvää juomaa, seurustelua ja runsasta naurunräkätystä, pientä spessua aktiviteettia (vaikka pullonpyöritystä, lautapeleilyä, miksei kuulasotailua...vat evö)...sitten vois joko jäädä sinne möksälle nautiskelemaan tai.

Sitten vois ulkoistaa ittensä kaupunkiin, joko tuohon naapurissa olevaan tai sitten himpun verran kauemmaksi (jotta mahd. "todistusaineisto" jäisi vain inside- piirin omistukseksi :D) tanssimaan ja nauttimaan kaupunginhumusta.

Ihan kaikki toimisi :)! Kunhan seura olisi taattua :heart:

Mitä mieltä olisitte, jos "joutuisitte" tankotanssitunnille tai zumbaan tms.? Mun mielestä se ois hauskaa, siinä pääsis muutkin osallistumaan, eikä vaan juhlakalu.

Mun läheiset onneksi tunsi jo tuossa vaiheessa mut niin hyvin, että mitään "överipolttareita" ei ollut. Aluksi naisporukka haki mut kotoa ja mentiin Poriin puistoon piknikille ja pelaamaan krokettia. Siitä hetkeksi tuttavien luo istuskelemaan ja nautittiin muutamat. Sen jälkeen suunnattiin mökille ja miehen polttariporukka liittyi sinne sitten samaan seuraan. Grillattiin ja istuttiin iltaa parhaimpien kaverien ja sisarusten kanssa. Meillä oli tuolloin vähän yli 1v lapsi, josta mun äitini huolehti yön yli, voitte kuvitella mitä luxusta :)

Mä vastaisin mieluummin, millaisia EN haluaisi.. Kaikenlainen nolaaminen ois ihan hirveää(en tiedä, harrastetaanko sitä enää nykyään, toivon, ettei). Yleensäkään en ymmärrä, miksi ne polttarit pitäis olla kovin julkista hupia? Ja vastaukseen.. Itse nauttisin, jos saisin hyvien ystävien seurassa viettää "tyttöjen" iltaa, mieluummin toki viikonloppua! Olisi mukava paikka, jossa voisi saunoa, uida ja tehdä hyvää ruokaa.. Jotain kauneushoitoja voisi olla, muisteluhetki menneiden sinkkupäivien ajalta, vaikka jotain "taikoja" onnistuneen liiton toiveeksi, ja ennenkaikkea sitä naisten välistä ystävyyttä/energiaa ja yhteenkuuluvuutta!!

Joku "urheilullinen" juttu ois ihan kiva alkuun, ei mitään hirveetä rääkkiä tosin, ettei ole sit lopun päivää ihan spagettina. Joku hohtokeilaus, lasersota (vai mikä se nyt oli) tms. olisi kiva, miksi ei tankotanssituntikin. Toisaalta joku Flamingo spa:n k-20 aluekin ois ihana... Kaikista parasta ois jos pääsisi uimaan delfiinin/delfiinien kanssa, mut sellanen vissiin mahdotonta :D. Sitten johonkin mökille/kotiin saunomaan, syömään ja juomaan. Ja toki siinä päivän kuluessakin pitää pitää huoli tankkauksesta. Myöhemmin jos siltä tuntuu niin johonkin tanssahtelemaan (ei pakko). Majapaikassa saunomisen, syömisen ja juomisen lisäksi jotain pientä hauskaa ohjelmaa, joku hauska seurapeli, joka pienessä hiprakassa vielä hauskempi esimerkiks. :D

Ei mitään pukeutumisjuttuja ja itsensä nolaamisohjelmaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28890383:
mökki jossain rauhallisessa paikassa, järven rannalla. parhaat ystävät paikalla. hyvää ruokaa ja juomaa tarjolla. ihanaa oleilua ja juttelua. ei muuta tarviis

Sorry! Vein ajatuksesi..en vain lukenut ketjua ennen vastaustani.. Samat toiveet näillä ikävuosilla..

Voi muistoja :ashamed: Tällainen oli järvi meidän polttari-iltana.
12588356.jpg

Viime kuussa oli kolmas hääpäivä :)

• Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä