Minkälaiset polttarit teillä on ollut ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiipiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiipiliini

Jäsen
28.09.2006
498
0
16
Jos ei ole ollut niin millaiset haluaisit ?

Ite odottelen polttareita ja mun unelmapäivä koostuis tälläisistä jutuista.. Oon aivan =) jos mahdollisimman moni mulle tärkee ihminen pääsee paikalle ! Sit voitais tehä yhdessä ruokaa tai mentäis bicnikille. Saunottais, juotais vähän siideria ja kaverit tekis mulle jokainen vaikka jonkun hoidon. Käsihoito, jalkahoito, kynsien lakkaus, meikkaus, hiukset, selkähieronta, kasvohoito ym. Noihin ei polttariporukalta uppois paljoo rahaa ja mukavaa varmasri olisi. Voishan sitä illalla käydä ravintolassa mutta ei mitenkään välttämätöntä. Porukka kuiteskin nuukahtaa aikaisin jos aamusta on jo lähetty liikkeelle ja poppoo helposti hajoo ravintolassa kun on meteliä ym.Mihinkään pukuun en kovin innolla kans olis pukeutumassa ja esim. kortsujen myymisenkin jättäisin mielelläni väliin.

Mukavinta kuitenkin on yhdessäolo ja ystävät ! Tässä sitä nyt odotellaan milloin ne polttarit on ja mitä kivaa ne on keksinyt. :heart:

Mut haettiin kotoa ja puettiin jaliskamat päälle. (oon pelannu ennen 11vuotta). Sit mut vietiin torille pomputtelemaan palloa ja myymään tikkareita. Sieltä lähdettiin mäkiautoilemaan ja katringia ajamaan. Sitten mulle laitettiin valjaat ja piti kiivetä halkaisijaltaan 25cm paksua tolppaa pitkin 9metrin korkeuteen, nousta tuon tolpan päälle seisomaan ja hypätä sieltä parin metrin päässä olevaan trapetsiin kiinni.

Sitten morsiussaunaan ja lavatansseihin. Pääsin laulamaan Tomi Markkolan kaa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:25 Häirikkö kirjoitti:
Mut haettiin kotoa ja puettiin jaliskamat päälle. (oon pelannu ennen 11vuotta). Sit mut vietiin torille pomputtelemaan palloa ja myymään tikkareita. Sieltä lähdettiin mäkiautoilemaan ja katringia ajamaan. Sitten mulle laitettiin valjaat ja piti kiivetä halkaisijaltaan 25cm paksua tolppaa pitkin 9metrin korkeuteen, nousta tuon tolpan päälle seisomaan ja hypätä sieltä parin metrin päässä olevaan trapetsiin kiinni.

Mitä tohon morsiussaunaan kuuluu ? Oon vaan joskus kuullut sanan mut en tie mitä se "sisältää".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:50 Hiipiliini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:25 Häirikkö kirjoitti:

Mitä tohon morsiussaunaan kuuluu ? Oon vaan joskus kuullut sanan mut en tie mitä se "sisältää".

No mulle oli tehty vasta, jossa oli myös nokkosia (?) muistaakseni, sitten hierottiin selkään suolaa (ettei ala vanha suola janottamaan), jauhoja (alustaa hyvän elämän tai jotain) ja hunajaa (lapsirikkautta). Sitten piti juosta kierros pihalla pyyhe päällä ja heittää tuo vasta katolle. Jos jää sinne, niin tietää hyvää liittoa. Jos vasta tippuu katolta, on liitto huono.

Varmasti on monia versioita tuosta saunasta, mutta minulle olivat tällaiset suunnitelleet =)

Mulla ei ollut, mutta jos joku pitäisi jälkeenpäin, niin toivoisin: saunomista, hierontaa sekä ehdottomasti rakennekynnet (pitkäaikainen haave) ja sitten lempiravintolaan syömään. Ihan vaan semmoista turinointia, ei mitään nolauksia/juominkeja..

Minulla oli pienet polttarit, vain kaasoni ja yksi kaveri. Ohjelmakin oli erittäin yksinkertainen.
Meillä ei ollut saunaa, mutta kylpyamme löytyi, joten ihan ensimmäisenä minut pistettiin morsiuskylpyyn. Seurakseni sain suolaa, jauhoja ja kasvonaamion sekä kuohuviiniä ja lehden. Suolalla ja jauhoilla piti pestä entiset heilat pois. Kylvyn jälkeen söimme, teimme ja joimme boolia, ennustimme (jonkin ennustuslautapelin avulla), katsoimme videolta leffaa ja juttelimme. Siis sellaista perus-tyttöjenilta menoa. Myöhemmin lähdettiin baariin, jonne sulhanenkin sitten kavereineen ilmestyi. Kivaa oli, vaikka ei mitenkään erikoista tai ohjelmallista :) <br><br>

mulla oli tos vuos sitten ust semmoset eprinteiset AIVAN MAHTAVAT naamiaspuku-,myymiset polttarit ja sain maksettua nillä rahoila juhlapaikan.. eli kannatti ku kuitenki kustansin koko häät omasta pussista..... kaiholan muistelen.. mun mielestä polttareissa pitää olla särmääja tehdä sellaista mitä toiste ei tekis.... :)

Morsiussaunassa voi muuten tuon nokkosvastan toisena vaihtoehtona tehdä saunaan morsiammelle oman istuimen, jossa on havuja ja lehtiä (puun). Se, että pistelee välilä, muistuttaa siitä, ettei avioliitto ole aina helppoa.

Ja vielä yksi taika lapsilykkyä tuomaan: kananmuna rikotaan morsiammen päähän ( lapsilykkyä tuomaan). Kaaso saa kunnian. :saint:

Lisäksi on lukuisia muitakin taikoja: morsiammen vaatteet käännetään nurinpäin sillä aikaa kun se on saunassa (morsian ei sais kiivastua tästä: luonnetesti), juostaan saunan ympäri alasti ja mekkaloidaan jne.

Aika paljon niitä löytyy netistäkin etsimällä.

mut haettiin toista (yllatys) kesken tyopaivan. siita pulkkamakeen, tuoreet pullat ja kaakaot oli tarjolla. sit autoajelulle silmat sidottuina ja liina pois silmilta lentokoneen vieressa. siita taitolentoon (WOW, yksi elamani parhaista kokemuksista), saunaan, syomaan ja baariin. kivaa oli. puku oli ylla mutta mitaan ei tarvinnut myyda eika muutenkaan nolata itteaan.

Aamulla ilmestyi porukkaa ovelle...käskynä vaan, et paljon päälle (talvi) Siitä sain jonkun lappusenkin selkään. Lähdettiin laskemaan persmäkee. Sieltä tultiin meille ja ystäväni teki mulle kasvohoidon, lahjaksi olivat ostaneet jonkun hienon naamiovoiteen. Sillä aikaa muut teki pientä purtavaa. Sitten käskettiin vetää sukkahousut jalkaan. Lisäks sain "juhlamekon" ja ihan järkyt kalsarit (olin Marilyn). Käteen antoivat vihon johon piti kerätä ohjeita hyvään liittoon. Sitten lähdettiin kaupungille, ekaksi syömään sitten baariin. Jossain välissä mentii yhden kaverini kotiin, jonne mieheni oli tullut thaihierontaan, minun hierottavaksi.(ei tietty tienny, et olin minä) Matka jatkui baareja kierrellen.Yhteen baariin pääsin tekemään drinkkejä, esitin runon ja tein kaikkea muita tehtäviä. Loppuillasta minun tuli myydä vilautuksia Marilynin hameen alle...ja ne karseet kalsarithan sieltä paistoi.
Olikohan muuta....Hauskaa oli ja morsian oli aika moisessa tuiterissa. B)

Yhteistyössä