Minkälaiset kengät talveksi äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Mietin että pitäis varmaan itsellekin hommata talveksi jotkut kengät mitä voisi käyttää ihan ulkoilussa lapsen kanssa. Yksi vaihtoehto olisi käyttää tietty ihan noita tavallisia sipsutuslenkkareita mutta ei ehkä oikein talviulkoiluun käy.. Minkälaisia muut olette ajatelleet hankkia?

Mulla on ollut pari vuotta käytössä Criss-merkkiset, aivan fantastiset talvikengät. Kevyet ja niissä on kantapäässä ja päkiän alla jarrut, jotka saa on/off-kääntämällä. :wave: Semmoset kun jostain vielä löytäis uudet!

Mie aattelin ihan Kuomat hankkia, varsnkin jos tätä mahaa täytyy vielä neljäkin viikkoa kantaa on pakko olla sellaiset jotka saa helposti jalkaan.... :whistle: Nimimerkillä aikansa tänään nauhakenkiä jalkaansa ähkinyt.

Toki sitten vaavinkin synnyttyä helpompi kun on jotkut lämpimät mutta helposti puettavat talvikengät - aiemmin aina kärvistellyt jollain perus-kävelykengillä (talvisilla) ja johan on ollut lumessa varpaatkin pulkkailun jäljiltä.

katselin jossain kaupassa Eccon saapikkaita(kauppa oli siis prisma tai citymarket), oli goret, pidempi varsi ja lämpöisen oloiset, mutta kuitenkin naiselliset, jopa hameen kanssa käytettäviksi.Jos mulla ei olisi talvikenkiä jo(kuomat ja eccon goretex nilkkurit), kävisin varmaan nuo ostamassa :D

Aikuisille saa sitä samaa putkivarsikuomaa kuin lapsillekin. Mulla on nauhalliset nilkkurit joissa on ylimääräinen välipohja. Ovat tosi lämpimät, se välipohja on semmoista ohkasta solumuovia.

Alkuperäinen kirjoittaja kuomatko?:
Miltä aikuisten kuomat näyttää? Minkä värisinä niitä saa ja paljonko ne maksavat? Kiinnostuin heti.;)
Samalta kuin lasten=) tosin malleja on kuomissa paljonkin erilaisia, kaupoissa vaan esillä niitä aika vähän, katsoppa niiden sivuilta, mallit ja ominaisuudet!
www.kuomiokoski.fi

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
katselin jossain kaupassa Eccon saapikkaita(kauppa oli siis prisma tai citymarket), oli goret, pidempi varsi ja lämpöisen oloiset, mutta kuitenkin naiselliset, jopa hameen kanssa käytettäviksi.Jos mulla ei olisi talvikenkiä jo(kuomat ja eccon goretex nilkkurit), kävisin varmaan nuo ostamassa :D

No just jotain tommosia mä meinasin! Sellasia vähän naisellisempia mutta silti ulkoiluun sopivia.

Kyllähän sitä useammat talvikengät pitää olla, ettei yksiä kenkiä tartte kokoajan kuormittaa. Kestävät sitten pidempään eikä joka vuosi tartte ostaa... Mulla on vaelluskengät, paksut goret, saapikasgoret ja nilkkurigoret. Jotkut kevyet goret haluaisin vielä. Eccoja löytyy lähinnä.

Yhteistyössä