Minkälaisen kortin voisi askarrella 3-v:n kanssa (ystäväpäivä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Askarteluvinkkejä tarvittais. Lapsi on 3 ja muutamalle leikkikaverille voitais askarrella kortti. Mistä löytäisin yksinkertaisia malleja? perhekerhon sivut katsottu, joten jotain muuta kiitos.

painakaa sydän-piparimuotilla kartongille erivärisiä sydämiä silleen limittäin. pienkin osaa jo itse ja tulee kivannäköstä jälkeä. siis tietty kastakaa se muotti ensin maaliin...

Alkuperäinen kirjoittaja helppoa ja nopeaa:
painakaa sydän-piparimuotilla kartongille erivärisiä sydämiä silleen limittäin. pienkin osaa jo itse ja tulee kivannäköstä jälkeä. siis tietty kastakaa se muotti ensin maaliin...

tää vois olla kiva idea. Mut minkälaisia maaleja pitäis käyttää? Saako Tiimarista?

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
Piirrä ja väritä..ja leikkaa..muotoon... :) kortti.

Tää ei nyt paljon auta, kun tarttisin oikeen ohjeen tai mallin. En ole mikään kovin näppärä askartelemaan, mut lapsi tykkää siitä puuhasta ja siksi ajattelin jotain väsätä hänen kanssaan.

me tehtiin viime vuonna sellainen isohko sydän, jonka lapsi ensin väritti maaleilla, ja maalien kuivuttua liimasi pieniä rutisteltuja silkkipapereita, hileitä yms päälle. tuli kiva ja lapsen itsensä "näköinen", kun sai valita mieleiset paperit/värit itse. :)

Yhteistyössä