Minkalainen tyäöpaikka on FAZER`?

  • Viestiketjun aloittaja jei
  • Ensimmäinen viesti
exfasulainen
Olin aikoinani vaaralassa leipäpuolella 10 vuotta kesäduunissa. Tosi rankkaa mutta kivaa duunia oli. Nykyäänkin tunnen monta vakkarifasulaista ja kovasti työstään pitävät.
Kumpi puoli, karkki vai leipä?
 
"Outsa"
noh,kyllähän leivän tekeminen eroaa suuresti karkkien tekemisestä.
Itse letitin pitkoja, olin linjanhoitajana linjalla,josta tuli täytepitkoja ja olen pakannut leipää. 2 jälkimmäistä oli seisoma/kävelytyötä ja tuntui kyllä jaloissa päivän päätteeksi. Porukka oli huippu kivaa, palkka ihan hyvä, mahdollisuus lyödä rahoiksi, jos pääsee tekemään 3-vuorotyötä tai viikonloppuja.
Edut on ihan kivoja, kun saa vuokrattua kesämökkejä halvalla ja tehtaanmyymälästä saa halvalla erilaisia herkkuja.
 
exfasulainen
tein itsekin pitkoja sillon kun ne vielä vaaralassa tehtiin, olin lähettämössä ja linjalla pakkailemassa useamman kesän, huippu duunia ainakin opiskelijalle (rahallisesti), vois olla aika himmeetä nyt heräillä 4 aikaan aamulla duuniin tässä iässä...
 
vierailija
Fazer käyttää työharjoittelijoita eli orjia.
Lisäksi Fazer tienaa mamubisneksellä törkeitä summia rahaa Amican kautta ylihinnoittelemalla ruokapalvelunsa. Yhden mamun paivän ruoka voi maksaa jopa melkein 70 euroa. .
 
vierailija
fazer on valtava työpaikka. On siis täydellisen mahdotonta sanoa millainen työpaikka se on. Siis se voi olla vaikka hr-osaston rekrytoijan paikka huonon esimiehen alla tai kiva työpaikka tuotannon yövuorossa loistavan esimiehen alla. Ja aivan kaikkea tuolta väliltä.
 
Ehkä-Fazerilainen
Lisää kokemuksia kuulisin mieluusti Vantaan tehtaalla työskentelystä. Haastattelu siellä olisi ensi maanantaina. 3-vuorohommaa, eli millaistakohan liksaa sieltä irtoaa?
 
vierailija
Siis voihan tommosta kesäduunina tai pätkäduunina tehdä, mutta vuosikaudet tommosta duunia tekis mut hulluksi. Nostan silti hattua niille, jokka jaksaa ja viittii tehdä sitä perusduunia alhaisella palkalla. Toisaalta vastuuta ei oo samalla tavalla.

Kaveri ollut Fazerilla projektinhallintatehtävissä ja viihtynyt. Palkat ihan ok tommosissa tehtävissä.
 
entinen "fazerilainen"
Siis voihan tommosta kesäduunina tai pätkäduunina tehdä, mutta vuosikaudet tommosta duunia tekis mut hulluksi. Nostan silti hattua niille, jokka jaksaa ja viittii tehdä sitä perusduunia alhaisella palkalla. Toisaalta vastuuta ei oo samalla tavalla.

Kaveri ollut Fazerilla projektinhallintatehtävissä ja viihtynyt. Palkat ihan ok tommosissa tehtävissä.
Oma kokemus, että jatkuvaa pätkäduunia tai vaihtoehtoisesti kesäduunia. Vakkarit on ansainneet paikkansa ja niin kyllästyneitä työhönsä, etteivät jaksa enää kättäkään nostaa palkan eteen. Niitä paikkaillaan sitten harjoittelijoilla ja muilla luusereilla, jotka luulee saavansa jotain työpaikasta irti. Palautetta saat, jos pyydät, mutta positiivista et saa silloinkaan.

Mahdollisuuksia viihtyä tuolla töissä toki on, mikäli ei lue niitä rekrytoinnin laatimia mainoslauseita siitä, kuinka mahtava työpaikka Fazer on ja kuinka hyvältä siellä työskentely maistuu. Hiki hatussa saat painaa töitä kaikkien Fazerin säännösten mukaisesti ja palkka tuleekin sitten ajallaan oikean suuruisena. Rahaa siellä ei pääse takomaan suhteessa kulutettuun energiamäärään, mutta sitähän ei tavalliset maallikot tajuakaan.
 
Pulustaja
Fazer käyttää työharjoittelijoita eli orjia.
Lisäksi Fazer tienaa mamubisneksellä törkeitä summia rahaa Amican kautta ylihinnoittelemalla ruokapalvelunsa. Yhden mamun paivän ruoka voi maksaa jopa melkein 70 euroa. .
Oot kyllä hyviä sieniä vetäny,pulustajat kotimaanpulustajat kunniaan ja ei en oo vihervassari, mikä olisi ensimmäisenä pulustajan suusta tullut ulos ja toinen vaihtoehto olenko mamu ei en ole.
 
laiskathämäläiset
Työnjohto laiskaa osaamatonta Lahdessa. Uusista työntekijöistä parhaat selänpesijät saa parhaat pestit ja sukulaiset. Perehdytys olematonta kun ei kukaan jaksa sitä tehdä.
 

Yhteistyössä