Minkälainen sää, miksi oot sisällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyylsäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyylsäää

Vieras
Täällä paistaa aurinko ja linnut laulaa, harmittaa olla sisällä kuumeisen lapsen kanssa. Onneksi mies tulee pian toisen lapsen kanssa kotiin ja saa jäädä sairaan vahdiksi, pääsen sitten itse siivoamaan leikkimökkiä kevätkuntoon ja rapsuttelemaan pihaa. :D

Aurinkoinen ja kiva sää. Olen sisällä, koska ulkona ei kerrostaloasukkaana ole yhtään mitään hyödyllistä tekemistä, sisällä sensijaan erittäin paljon kaikkea, mitä olisi pakko saada tehtyä.

Ja mitä vapaa-aikaan tulee, ei se lenkkeily vaan ole yhtä kivaa kuin palstailu, enkä keksi yhtä ainutta muuta asiaa mitä ulkona voisi tehdä (siellä ei niin lämmin kuitenkaan ole, että voisi istuskelemaan mennä vaan jonnekin).

Taitaa olla asteita +9 ja ihan nätti ilma, kun ikkunasta katsoo. Ikkuna on ollut auki jo aamusta asti niin saa raitista ilmaa. On niin voimakasta raskauspahoinvointia ja muutenkin vetämätön olo ettei jaksa ulos mennä - vaikka mieli kyllä tekisi kun on niin ihanan keväinen sää.

Ilma on kuin morsian, aurinko on paistanut koko aamupäivän ja nyt meni vähän pilveen. Juuri olin tytön kanssa ulkona kaksi ja puoli tuntia erään toisen palstalaisen kanssa. =)

pilvistä, välillä tuulee aika kylmästikin. oltiin just pari tuntia pihahommissa, nyt kuopus nukkuu päikkäreitä ja mies lähti keskimmäisen kanssa uimaan. kunhan kuopus heräilee niin lähetään taas ulos.

Yhteistyössä