Minkälainen päivä sinulla on ollut tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Selän ja jalan kivun takia ihan huono:(

Tämä tekstihän olisi voinut olla vaikka minun näppiksestä peräisin.

Ihan ok. päivä on ollut muuten. Opin uuttakin työssä. :xmas:
Minusta on tullut asentajakoulutusta vaille valmis sisäpiippujen tekijä. Olen kyllä ollut asennuksessa kaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Oikein hyvä. =) Käytiin Espoossa aamupäivällä kaupoilla, mies vei meidät tytöt kaffellekin. :D :heart: Hain pari uutta kirjaa postista ja grillattiin, tai no, mies grillasi sateessa. :D

Tuli mieleen se oliko nyt Atrian mainos, missä pariskunta grillaa kaameassa vesisateessa ja heittelee toisilleen jotain kuivaa vitsiä :D

Tänään ei sada yhtään niin paljon, kun eilen. :D

Apua miten aika on mennyt, justhan säkin vasta odotit!? :o
Onnittelut jo etukäteen! :flower:

Ihan ok päivä ollut, vaikka pienoisen väsymyksen kourissa oon ollut koko päivän.
Aamupäivällä käytiin kaikessa rauhassa kaupoilla, haettiin poika eskarista ja sen jälkeen pyykkäystä, vauvan päiväunia ja ruoanlaittoa. Lenkilläkin käytiin sateesta huolimatta, siitä tulee kyllä aina hyvä fiilis! :)
Kohta neiti unille ja pojan kanssa katellaan telkkua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nuo oli lahjakirjoja, toinen sellainen sodasta kertova Me olimme nuoria sotilaita ja toinen Kunnaksen Robin Hood. :D
Kiitos tiedosta :D Minä en juuri koskaan selviä kauppareissuista ilman, että hankin kirjan... Niitä kinostuu kaikkialle :/

Meillä on niitä sängynkin alla laatikoissa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Apua miten aika on mennyt, justhan säkin vasta odotit!? :o
Onnittelut jo etukäteen! :flower:

Ihan ok päivä ollut, vaikka pienoisen väsymyksen kourissa oon ollut koko päivän.
Aamupäivällä käytiin kaikessa rauhassa kaupoilla, haettiin poika eskarista ja sen jälkeen pyykkäystä, vauvan päiväunia ja ruoanlaittoa. Lenkilläkin käytiin sateesta huolimatta, siitä tulee kyllä aina hyvä fiilis! :)
Kohta neiti unille ja pojan kanssa katellaan telkkua. :)

Nopeasti aika menee :D Kiitokset onnitteluista :hug:
Tää mun masuvauvakin on ehtinyt jo viikolle 14+4 :)

Aamupäivä meni siivoilessa ja reissuvaatteita pakkaillessa, sitten pienten kanssa otin päiväunet :)
iltapäivä-ilta ulkoiltiin, lapsilla oli kavereita ja grillailtiin :p
nyt pakkaamisen alotus ja koiruudet lenkille ja varmasti tulee uni :)
Reissukuumetta vaan meinaa pukata eikä housuissa meinaa pysyä :D mutta ihana päivä ollut :)

kiva päivä takana. aamulla pesin pyykkiä, vähän siivoilin ja imuroin. sit syötiin lounas esikoisen kans, imetin vauvan, puettiin ja lähettiin ulos. oltiin hiekkalaatikolla, pelailtiin jalkapalloa, keinuttiin.. vauva nukkui vaunuissa. 2h oltiin ulkona. tultiin kotiin tekemään ruokaa, syötiin, mä jatkoin pyykki hommaa ja pesin lattiat. sen jälkeen olen touhunnut lasten kanssa. nyt hetkeksi istahdin tähän teekupin kanssa. pian esikoinen hammaspesulle ja nukkumaan. sit ysin mais vauva sänkyyn

Ihan pehvasta. Mulla ei ole ääntä, ollu sitten maanantain, mutta korvatulehus mulla sitten kyllä on.
Tänään piti lähtee ajeleen 150km matkaa suuntaansa, vaan 30km kohalla auto päätti että ei lähetä. Siitä putos rengas :headwall: Nyt se on sit hinattu huoltoon ja pelottaa millanen lasku sieltä tulee |O

Ja tietty olin ihan yksin mahani kanssa liikenteessä :xmas:

Kiireinen.
Siskon mies kävi hakemassa kakun, perussetti elukoiden ja lastenhoitoa, pikainen suursiivous...
Nyt ollaan matkalla maailmanmaineeseen, kun paikallislehden toimittaja äsken lähti. :xmas:

Pitäis vielä hakea luuskat sisään, piipahtaa Siwassa, leipoa pari kakkupohjaa, ommella vähän.

Mutta onhan tässä päivää jäljellä...

Kiva. Käytiin aamusta ystäväisten luona ja henkattiin sielä monta tuntia. Sitten otettiin porukalla päikkärit ja käytiin toinen pyörälenkki, lähikauppaan. Nyt paistellaan pitsoja iltapalaksi.

Yhteistyössä