Minkälainen päivä sinulla on ollut tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Mulla ihan hyvä, paljon on tekemistä ollut, huomenna vietellään Vanessan synttäreitä, vaikka virallisesti täyttää vasta sunnuntaina =)

Muutenkin saanut kuulla hyviä uutisia joka puolelta =)

Arsesta, päätä särkee vielä eilisestä poraamisesta. Kävin ostamassa lapion et saadaan kaivettuu hauta pihalle. Ipanan kans on saanu vääntää joka asista ja mies on kotona joskus 9 maissa |O :headwall:
Loppuis jo tää päivä.

Mukava päivä ollut minullakin. Kävimme Keuruulla puolustusvoimien poistotavaroiden myynnissä, mutta tulimme myöhässä, ei löytynyt mitään kiinnostavaa. Harkitsin kyllä hetken ostaisinko sotilaskotisisaren ison vihreän esiliinan :D Sitten kaupan kautta kotiin, ruoanlaittoa ja oleilua. Kohta alan katsoa Candlefordin postineidin kolmoskautta, en eilenillalla jaksanut.

Mukava :)

Aamulla kävin pojan pk:ssa aamupalalla, oli hyviä sämpylöitä ja pullaa, kaakaota ja mehua, kahvia ja teetä.

Sitten kannustettiin tytön eskariryhmän futisjoukkue komeaan 3-0 voittoon, pelasivat alueen toista eskaria vastaan.

Sitten poika sai hienon tukan kun miehen kanssa leikattiin sällin hiukset.

Pyykkiä oon pessyt, kuokkinut takapihassa rikkaruohoja pois, laiskotellut, ja nyt ollaan menossa kauppaan.

Työntäyteinen. Aamuvuoro töissä. Töiden jälkeen käytin pojat parturissa ja hain tytön synttäreiltä, syötiin ja nyt vaan möllötän tässä. Ai niin, hain anopin äitienpäiväkukkasen :flower:

Ihan perseestä =(
Lapset pistäneet niin parstaan että.Ex kävi tuossa pyörähtämässä ja ehti jo siinä muutamassa minuutissa aukoaan päätään oikein huolella.
Sitten vielä heräs epäilys että yhdellä miehellä,jonka kanssa ollut vähän säätöä,onkin ehkä toisenlaiset tarkoitusperät kuin mulla.
Tai sitten olen vain vainoharhainen...

Mutta yhteenvetona,ristin kädet kyynärpäitä myöten kunhan tää päivä on ohi.

Piti mennä kerhoon tänään, muttei päästy, kun esikoisella oli illalla ripulinoireita. Onneks se oli kylläkin väärä hälytys, mutta sain siivoiltua tavallisen laiskottelun sijaan kun olin varautunut kerhoiluun ja energiaa jäi yli :) nyt on siitä hyvä mieli:)

Oikein hyvä. =) Käytiin Espoossa aamupäivällä kaupoilla, mies vei meidät tytöt kaffellekin. :D :heart: Hain pari uutta kirjaa postista ja grillattiin, tai no, mies grillasi sateessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Oikein hyvä. =) Käytiin Espoossa aamupäivällä kaupoilla, mies vei meidät tytöt kaffellekin. :D :heart: Hain pari uutta kirjaa postista ja grillattiin, tai no, mies grillasi sateessa. :D

Kerro mitä kirjoja :) Kirjoista pitää aina kertoa muillekin!! :D

aamu alkoi aikaisin ja iloisesti ,mut sit tuli verta pyyhkiessä se sai maihin, ei ole tullut enempää, mutta siihen se iloisuus miltei jäikin, vielä yli 2 epätoivon viikkoa ennen kuin ultra, ja pojille vietiin ruusuruukku ja kynttilät, hautuumaa on kaunis kyllä keväällä kun alkaa vihertään.. ukko lähti kavereilleen ja minä olen lasten kanssa kotona

Ihana :) Käytiin aamusella lasten kanssa kaverin luona kahvittelemassa ja ihailemassa uutta vauvaa, sitte otettiin kolmestaan pitkät päikkärit, ja kun mies tuli töistä lähdettiin esikoisen kanssa tuonne auringonpaisteeseen ihan kahdestaan. Joskus on kotiäidilläkin näitä kaikki nappiin-päiviä :D

Aika hyvä päivä :) Työharjoittelussa oli ihan kiva pvä, kaikki meni hyvin ja pääsin vähän aikaisemmin kotiin. Sen jälkeen oli poikien päiväkodilla äitienpäiväkahvit ja pullat :p Tultiin kotiin, avasin tietokoneen ja opinto-ohjaaja oli laittanut sähköpostia, että linjan vaihto onnistuu, musta tulee sittenkin terveydenhoitaja, sen jälkeen oon ollu pelkkää hymyä ja hyvää tuulta :whistle: :D

Tuli mieleen se oliko nyt Atrian mainos, missä pariskunta grillaa kaameassa vesisateessa ja heittelee toisilleen jotain kuivaa vitsiä :D

Aika laiska. Jäätelöä tullut syötyä mahottomasti ja ulkonakaan en oo käyny. Siivoillu ja tuusaillu täällä sisällä kaikkea (mukamas..) Jospa sitä kävis jonkinlaisen iltalenkin heittämässä. Tai toinen (varmempi) vaihtoehto on, että uppoudun sohvalle ja syön lisää jäätelöä. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Kerro mitä kirjoja :) Kirjoista pitää aina kertoa muillekin!! :D

Nuo oli lahjakirjoja, toinen sellainen sodasta kertova Me olimme nuoria sotilaita ja toinen Kunnaksen Robin Hood. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
aamu alkoi aikaisin ja iloisesti ,mut sit tuli verta pyyhkiessä se sai maihin, ei ole tullut enempää, mutta siihen se iloisuus miltei jäikin, vielä yli 2 epätoivon viikkoa ennen kuin ultra, ja pojille vietiin ruusuruukku ja kynttilät, hautuumaa on kaunis kyllä keväällä kun alkaa vihertään.. ukko lähti kavereilleen ja minä olen lasten kanssa kotona

"Onneksi" noi vuodot on melko yleisiä, vaikkei mitään hätää oliskaan, tottakai se siltikin pelästyttää :hug:

Yhteistyössä