P
Peyote
Vieras
Ajattelin kiltisti aloittajaa.. No pitää etsiä itselleni.
Joo kyllä mietin vähän sitäkin että onhan noista alottajalle iloa. Mut halusin nyt vaan muuten vänkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajattelin kiltisti aloittajaa.. No pitää etsiä itselleni.
Itselleni haluaisin tämän. Liian vähärasvainen ei saa olla, tällainen pieni pehmeys hyvästä.
![]()
ei kyl oo kovin pehmee. hieno.
Hoikka, kurvikas, aikuinen.
![]()
Mun unelmavartalo on realistisesti tää mun oma
Itselleni haluaisin tämän. Liian vähärasvainen ei saa olla, tällainen pieni pehmeys hyvästä.
![]()
Jotenkin tosi ällö jännitettyine lihaksineen. Ei kenenkään vatsa voi olla eikä ole tuollainen kuin kanalasti jännitettynä tai vielä todennäköisesti photoshopattua. Miks pitäis olla tällainen. Kertakaikkiaan ällö.
Höpö höpö, onhan tuollaisia. Tarpeeksi vähän vaan rasvaa. Ei mun mielestä ollenkaan ällö, vaan tosi hieno. Kova työ tehty tommoseen.
Höpö höpö, onhan tuollaisia. Tarpeeksi vähän vaan rasvaa. Ei mun mielestä ollenkaan ällö, vaan tosi hieno. Kova työ tehty tommoseen.
Esim. Johanna Tukiaisella varmasti on kova työ näyttääkseen siltä kuin näyttää, mutta se ei ole tae siitä, että olisi hyvännäköinen, vaan tekemällä tehty ja ällö.
Treenaaminen ja viinan vetäminen on kaksi eri asiaa. Toi todellakin näyttää hyvältä.
SUN mielestä se nätttää hyvältä. Se on vain sun mitätön mielipiteesi.
SUN mielestä se nätttää hyvältä. Se on vain sun mitätön mielipiteesi.
Jotenkin tosi ällö jännitettyine lihaksineen. Ei kenenkään vatsa voi olla eikä ole tuollainen kuin kanalasti jännitettynä tai vielä todennäköisesti photoshopattua. Miks pitäis olla tällainen. Kertakaikkiaan ällö.