Minkälainen moppi on paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Haluaisin sellaisen mopin, tai siis lattianpesuvälineen joka on kuin liina (tai siis sellainen leveä, niinkuin siivoojilla on ) ja jonka saisi jotenkin rutistettu helposti kuivaksi. Jonka kastelisi astiassa pesujen välillä ja sitten saisi rutistettua varresta kääntäen tms. Onko sellaisia? Tai siis varmaankin on. Ja minkähän hintaisia? Mistä löytyy?

mikrokuitumoppi + lapa

mikrmop05h.jpg

Tuota ei tosin saa varresta vääntämällä kuivaksi, mut siivoojilla ei sellaisia ole ollut ikinä. Liippa + rätti on yleisin vaihtoehto. Ammattisiivooja suositteli mulle tuota mikrokuitumoppia, ja hyvä on ollut.

Entisenä ammattisiivoojana hankin itelleni sinituotteen mikrokuitumopin ja sellaisen ämpäri-puristinkuppi yhdistelmän. Sitä osaa mieskin käyttää eikä tarvitse käsin lutrata paskaveden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Höm:
Entisenä ammattisiivoojana hankin itelleni sinituotteen mikrokuitumopin ja sellaisen ämpäri-puristinkuppi yhdistelmän. Sitä osaa mieskin käyttää eikä tarvitse käsin lutrata paskaveden kanssa.

Taidanpa tietää miks oot ENTINEN ammattisiivooja.. Toi on nimittäin se maailman pahin paskanlevittäjä-systeemi!

Nimenomaan lasta ja rätti on se ykkönen, mut toi täällä mainittu mikrokuitu+lapa vastaa samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja höh höh:

Taidanpa tietää miks oot ENTINEN ammattisiivooja.. Toi on nimittäin se maailman pahin paskanlevittäjä-systeemi!

Nimenomaan lasta ja rätti on se ykkönen, mut toi täällä mainittu mikrokuitu+lapa vastaa samaa.

On vaan hitosti kalliimpi eikä sitä saa nin yksinkertasesti puhtaaks

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja höh höh:

On vaan hitosti kalliimpi eikä sitä saa nin yksinkertasesti puhtaaks

Jos ei halua menettää hermojansa siivotessa, niin maksan kyllä mieluusti 15? mikrokuitulapamopista. Ei ollut Sini, mut yhtä hyvä. Aino tms tais olla merkki. Ja ihan helppo tuo on pitää puhtaana.

Mahtaiskohan muuten mistään saada kotiin semmosta puristussysteemiä, mikä löytyy ammattisiivoojien siivouskomerosta? Semmonen mihin voi laittaa rättejä ja vaikka noita moppijuttuja. Sillä on niin vaivaton puristaa liiat veet pois.. Jos nyt kukaan ymmärsi mitä tarkoitan. :D

Joskus on ollu pakko oppia toiki juttu ihan työn puolesta
:hug:

Huonoilla vehkeillä siivoaminenko? Olen kyllä itsekin tehnyt siivoustyötä, eikä mulle ikinä olla mitään kuppipuristusmoppia laitettu käteen, vaan tuo liippa - rättiviritys. Enkä mä siivoamista inhoa, mut ihmettelen vaan, että miks välttämättömästä asiasta pitää tehdä vaikeampaa kuin on pakko?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Joskus on ollu pakko oppia toiki juttu ihan työn puolesta
:hug:

Huonoilla vehkeillä siivoaminenko? Olen kyllä itsekin tehnyt siivoustyötä, eikä mulle ikinä olla mitään kuppipuristusmoppia laitettu käteen, vaan tuo liippa - rättiviritys. Enkä mä siivoamista inhoa, mut ihmettelen vaan, että miks välttämättömästä asiasta pitää tehdä vaikeampaa kuin on pakko?

Ite en tee siitä vaikeampaa omasta mielestäni, vaan siivoilen siten miten se on mulle sopivinta kotosalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millasella mopilla ois paras pestä laminaattilattia?

Tuo mikrokuitulapa on ihan hyvä siihenkin.

Pitää katella kaupasta sellasta. Sitä mietin et saakohan sen puristettua sen verran kuivaks, et uskaltaa laminaattia pestä?

Sen saa puristettua ihan niin kuivaksi kun itse haluaa. Son tarralla kiinni lavassa. Yhden huoneen saan ainakin itse siivottua, ennen kuin pitää huuhdella. Ei ole iso vaiva.

Ite en tee siitä vaikeampaa omasta mielestäni, vaan siivoilen siten miten se on mulle sopivinta kotosalla.

BTW, saako udella, kuinka usein peset sen moppisi?

Rätti menee koneeseen joka pesukerran jälkeen

Ihan esimerkillistä siihen verrattuna, että jotku vaihtavat moppinsa uuteen silloin kun se alkaa haista tarpeeksi pahalta :x

Yhteistyössä