Sen, että poikaystäväsi päätti kertoa sinulle tuosta naisen kommentista, voi tulkita kahdella tavalla. Negatiivinen ajattelutapa olisi, että hän haluaa kehuskella sinulle muidenkin olevan hänestä kiinnostuneita, ja että hän yrittää tahallaan tehdä sinut mustasukkaiseksi.
Positiivinen tulkinta taas olisi, että hän haluaa olla sinulle täysin avoin ja rehellinen kaikessa, eikä salata sinulta mitään. Eihän hän ole välttämättä mitenkään vaikuttanut siihen, että nainen on noin sanonut.
Taannoin olimme avomieheni kanssa baarissa parilla oluella. Ollessani vessassa, oli joku tuntematon nainen hyökännyt suoraa päätä suutelemaan miestä suulle, ja sen jälkeen pyytänyt liittymään seuraansa. Mies oli sitten kohteliaasti kieltäytynyt , ja ilmoittanut olevansa varattu.
Päädyin itse siinä tilanteessa em. positiiviseen tulkintaan, enkä vetänyt herneitä nenääni miehen kertoessa siitä. Itsellenikin on käynyt aivan samoin, että minulle on muiskautettu pusu aivan yllättäen, ilman että olen ollut mitenkään edesauttamassa tilanteen syntymistä.
Tottakai sitä jää kelailemaan, jos kumppani kertoo häntä kohtaan osoitetusta kiinnostuksesta.Mutta eikö toisaalta ole parempi että kertoo itse, sehän mielestäni osoittaa sen että toisella ei ole mitään salattavaa. Jos tuollaisen taas kuulisi joltain muulta, silloin kumppanilla taas olisi jotain salattavaa taatusti.
Minusta sinulla ei siis ole ainakaan tuon kertomasi perusteella mitään syytä huoleen. Onnea!