minkälainen mies sanoo näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkaro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkaro

Vieras
Poikaystäväni on niin ihanan suorapuheinen välillä ja tänään sain kuulla kuinka joku nainen joka on hänestä kiinnostunut, oli sanonut hänelle, ilmeisesti silloin kun jo seurustelimme, että hän haluaisi naida mieheltäni aivot pihalle. Joo, tosi kiva kuulla tuollaista. Mikä kusipää. Jos tuollaista sanoo tyttöystävälle, niin ainoa tarkoitus on vain ja ainoastaan loukata. Sitäpaitsi mitä helvettiä he ovat puhuneet kun tuollaisia asioita on keskustelussa tullut ilmi. Ja me olemme jo silloin olleet pari!!

Nuori mies sanoo noin. Hän ytittää varmasti saada sinut mustasukkaiseksi tai saada enemmän seksiä. Kerro avoimesti että tuollainen loukkaa sinua. Toisaalta suorapuheisuus on myös hyve silloin seisoo sanojensa takana

Niin aionkin sanoa. Hän ei ole ihan nuori mies ja tuskin seksiä tuolla hakee. Yrittää saada mustasukkaiseksi. Enemmänkin olen loukkaantunut, mut joo mustasukkainenkin. Lähinnä siitä, että kuinka läheisiä juttuja hänellä ja tällä naisella on oikein ollut ja onko tämä nainen edes tietänyt, että mies seurustelee mun kanssa. Törkeetä yksinkertaisesti, kun mies varsin hyvin tietää kuinka herkkä olen.

Sen, että poikaystäväsi päätti kertoa sinulle tuosta naisen kommentista, voi tulkita kahdella tavalla. Negatiivinen ajattelutapa olisi, että hän haluaa kehuskella sinulle muidenkin olevan hänestä kiinnostuneita, ja että hän yrittää tahallaan tehdä sinut mustasukkaiseksi.

Positiivinen tulkinta taas olisi, että hän haluaa olla sinulle täysin avoin ja rehellinen kaikessa, eikä salata sinulta mitään. Eihän hän ole välttämättä mitenkään vaikuttanut siihen, että nainen on noin sanonut.

Taannoin olimme avomieheni kanssa baarissa parilla oluella. Ollessani vessassa, oli joku tuntematon nainen hyökännyt suoraa päätä suutelemaan miestä suulle, ja sen jälkeen pyytänyt liittymään seuraansa. Mies oli sitten kohteliaasti kieltäytynyt , ja ilmoittanut olevansa varattu.

Päädyin itse siinä tilanteessa em. positiiviseen tulkintaan, enkä vetänyt herneitä nenääni miehen kertoessa siitä. Itsellenikin on käynyt aivan samoin, että minulle on muiskautettu pusu aivan yllättäen, ilman että olen ollut mitenkään edesauttamassa tilanteen syntymistä.

Tottakai sitä jää kelailemaan, jos kumppani kertoo häntä kohtaan osoitetusta kiinnostuksesta.Mutta eikö toisaalta ole parempi että kertoo itse, sehän mielestäni osoittaa sen että toisella ei ole mitään salattavaa. Jos tuollaisen taas kuulisi joltain muulta, silloin kumppanilla taas olisi jotain salattavaa taatusti.

Minusta sinulla ei siis ole ainakaan tuon kertomasi perusteella mitään syytä huoleen. Onnea!

Mies ajatteli vaan sulle ilmoittaa, että muitakin on saatavilla. Luulen, että voit olla rauhallisin mielin koska hiljasissa vesissä jne.

Vai että aivot pihalle? Kuulin terassilla yks kesä miten vieressä istuva pariskunta selvitti mieskaverilleen, miten he naivat äsken ja mieheltä meinasi varpaankynnet irrota. Kateellisena kuuntelin. Minkähänlaiselta se tuntuu? Mukavalta vai kipeältä?

Itse voisin uvitela kertovani miehelleni jotain vastaavaa siinä tapauksessa, että kotona ei oikein saa huomiota. Silloin on kiva kertoa, että se ja se mies sanoi sitä ja sitä positiivista minusta. Sillä saa kumppanin vähän varpailleen ja pääsee muistuttamaan siitä, että hän on saanut aika hyvin saaliin pyydystettyä itseleen =)

Mies sanoi myöhemmin, että hän ei ole tästä naisesta kiinnostunut ja piste tai jotain. Olimme muistaakseni aikaisemmin miehen aloitteesta kyllä puhuneet yhdestä miehestä joka oli tai on minusta kiinnostunut. Siitä kai tuo paljastuskin lähti...

Ihmeellistä kyllä mies ennen tätä kirjoittamaani paljastusta pari päivää aikaisemmin sanoi, että ole mielummin ""Riikasta"" mustasukkainen, tarkoittaen tätä mainitsemaani naista kun jotain mustasukkaisena mesosin. Sitten kun mies myöhemmin kertoi mitä tämä ""Riikka"" oli sanonut hälle kerran niin alkoi päässä kyllä jylläämään.

Jos ja kun tulee tilanne että olet yhtä aikaa samassa tilassa kuin tuo ""Riikka"" ja miehesi, niin avaa suusi vasta silloin ja kysy heidän molempien kuullen ""Riikalta"" ihan viattomasti että: miksi hän haluaa naida miehesi aivot pihalle?

Katso pyörtääkö kumpikaan sanojaan ja miten. Se voi olla mielenkiintoinen tilanne ja ""Riikallekin"" selivää että miehesi kertoo sinulla asioistaan, eivätkä ne jää heidän kahden välisiksi asioiksi.

""Kuulin terassilla yks kesä miten vieressä istuva pariskunta selvitti mieskaverilleen, miten he naivat äsken ja mieheltä meinasi varpaankynnet irrota. Kateellisena kuuntelin. Minkähänlaiselta se tuntuu?""

Jos nainen on hyvä ottamaan suihin, niin tuolta se tuntuu kun imee oikein lastin lähtemishetkellä. Lisäksi tuntuu että päälaki irtoaa päästä 30cm ylöspäin. ""Imee niin että lähtee varpaankynnetkin irti"" Normaali miesten kesken käyttämä sanonta hyvästä suihinottajasta.

Jos aviomieheni olisi kotona kertonut vastaavaa, olisin nauranut itseni tärviölle.

""naida aivot pellolle...""
Miten kornia! :D

Mieheni olisi itse asiassa oikein odottanut, että pääsee kertomaan minulle moisesta, jotta voimme nauraa asialle yhdessä.

Tulkintoja aiheesta on toki monia. Tulkintaan vaikuttaa huomattavasti se, mitä mieltä itse olet parisuhteenne tilasta.

Sisimmässäsi: luuletko, että olisi pienintäkään mahdollisuutta, että poikaystäväsi olisi käyttänyt tarjouksen hyväksi? Mikäli luulet niin, en ihmettele reaktiotasi.

Yhteistyössä