minkälainen mies miellyttää??

helmeilevä urpo

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
1 881
0
36
tässä kun olen seuraillut palstaa niin kovin on oltu kriittisiä miesten suhteen :D
no olisko aika hiukan raottaa salaisuuksien verhoa ja kertoa et mikä on SE joka tekee miehestä sen joka saa niskakarvat pystyyn ja hymyn huulille :whistle:

tuossa yhteen mun avaukseen joku laitto et miehen ei kannata käyttää valkoisia alushousuja :laugh: heh yhä käytän :kieh:

onko todella niin et kaikki miehet on muka suttuisia ja epäilyttävän epähygieenisiä. :)
sitä en ainakaan allekirjoita :laugh:

Hmm.. Tän palstan meininki on valitettavasti liikaa minun mielestä et miehiä mollataan ja akat "luulevat" olevansa oikeassa. :D Harmi sinänsä kun mielellään näkis ketjuja joissa puhutaan miehistä jotain hyvääkin enemmän.. Toisaalta en mä sitte yhtään ihmettele jos ukot ei jaksa kovin kattella akkojaan kotona ja valitetaan et nalkutetaan.

Urpolle tiedoksi, alushousujen puhtaus on väriä tärkeämpi asia. Muotifriikki ei saa olla, mutta paskan ja hien haju ei nosta haluja. Sopivasti sosiaalinen ja huumorintajuinen pitää olla. Vastuuntuntoinen. Turhat valittajat, känniääliöt, narsistit ja oman navan ympärillä pyörijät ei kiinnosta.

rock-henkinen, pitkä tukka plussaa, hyvä huumorintaju, puhelias, tietää asioista ja semmonen jalat tukevasti maassa tyyppi ja tyypillä täytyy olla luonneta!..tos ny vähän alkuu
kalsareista en välitä, ei ne paljoo oo jalassa..

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Hmm.. Tän palstan meininki on valitettavasti liikaa minun mielestä et miehiä mollataan ja akat "luulevat" olevansa oikeassa. :D Harmi sinänsä kun mielellään näkis ketjuja joissa puhutaan miehistä jotain hyvääkin enemmän.. Toisaalta en mä sitte yhtään ihmettele jos ukot ei jaksa kovin kattella akkojaan kotona ja valitetaan et nalkutetaan.

tuossa olet oikeassa että miehiä mollataan tosiaan paljon mut herääkin kysymys et kuinka paljon sit miehet pitävät naistaan itsestään selvyytenä ja oisko asialle tehtävissä jotain yleisellä tasolla ja taas toisinpäin pitääkö nainen miestään itsestäänselvyytenä siihen olen myös törmännyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
rock-henkinen, pitkä tukka plussaa, hyvä huumorintaju, puhelias, tietää asioista ja semmonen jalat tukevasti maassa tyyppi ja tyypillä täytyy olla luonneta!..tos ny vähän alkuu

Mä siis oon sun prinssis =)

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:

tuossa olet oikeassa että miehiä mollataan tosiaan paljon mut herääkin kysymys et kuinka paljon sit miehet pitävät naistaan itsestään selvyytenä ja oisko asialle tehtävissä jotain yleisellä tasolla ja taas toisinpäin pitääkö nainen miestään itsestäänselvyytenä siihen olen myös törmännyt :)

Niin.. En mä tarkoita ikinä etteikö miehille sais asiasta sanoo mut oon toitottanu tätä pidemmän aikaa täällä palstallakin et nykyajan naiset yrittää olla liikaa miehiä. Ollaan liian varautuneita eikä uskalleta antaa palaa ja mennä tunteen mukana ja uskaltaa olla nainen.

jos ulkonäöllisiä seikkoja miettii ni ite tykkään semmosista rumankomeista miehistä,mut luonneseikat on tietenki pitkän päälle tärkeempiä.tällä hetkellä tuntuu et ois ihana kun mies ois semmonen osallistuva ja perheestään kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:

Mä siis oon sun prinssis =)

paljon mahdollista.... :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Huumorintajuinen, itsevarma, huomioonottava, pitkäkin sais olla ja silmissä pitää olla sellainen tietty katse. Sopivankokoisella meisselillä varustettuna.

joo mulla on muuten monenlaisia meisseleitä pakissa on pitkää ja lyhyttä ristipäätä ja tavallista ohutta ja paksua :laugh:

Yllä niitä ominaisuuksia jo tulikin.
Hygieenisyys on tärkeää (en mainitsisi sitä ellen ajattelemalla ajattelisi, et jotkut eivät hygieniastaan pidä huolta)

Tullee olla komea (mielellää tumma, mut kuha ny ees muutoin ulkomuoto sytyttää vaik ois vaaleakin)

Ei mikkään vätys, joka ei tee töitä(nainen toki semmone saa olla :D)

Hoitaa kotihommia ja on kätevä käsistään.

Pysyy ehdottomasti sanojensa takana eikä koskaan valehtele pienimmässäkään asiassa (oon siis ERITTÄIN allerginen valheille)

On lapsirakas ja haluaa lapsia suhteellisen nuorenakin

Hemmottelee ja hellii naistaan päivittäin, ei pidä kumppaniaan itsestäänselvänä

Mitähää sitä muita.. No oha noita kriteerejä ;) Mut onneks o löytyny mies joka on kaikkee tätä ja viel enemmän
=)

no mä olen ns äijätyylinen ja pidän kyllä puhtaudesta hyvän huolen :D
mut kuljen myös peilin ohi siihen aina tuijottamatta :D
ja ne kalsarit vaihdan päivittäin se kun on kuuma peruna monelle :kieh:

Äijä tyyli on hyvä, miehen ei sovi olla liian avoin ja puhua tunteista. Sopivasti pitää olla sulkeutunut. Itse arvostan kovia työmiehiä ja ihmettelekin suomalaisten miesten työkyvyn heikkoutta. Edes inttiä ei saada käytyä, kun " ei jaksa".

hyvä huumorintaju ja sellanen positiivinen elämänasenne on tärkeitä... Siisti ulkonäkö mutta ei mikään liian puunattu ja geelattu... Itse tykkään sellasesta farkkua ja t-paitaa tyylistä

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
hyvä huumorintaju ja sellanen positiivinen elämänasenne on tärkeitä... Siisti ulkonäkö mutta ei mikään liian puunattu ja geelattu... Itse tykkään sellasesta farkkua ja t-paitaa tyylistä

farkut ja bootsit plus se t-paita on hyvä mut parturiin en mene ja parta pysyy :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
no mä olen ns äijätyylinen ja pidän kyllä puhtaudesta hyvän huolen :D
mut kuljen myös peilin ohi siihen aina tuijottamatta :D
ja ne kalsarit vaihdan päivittäin se kun on kuuma peruna monelle :kieh:

Äijä tyyli on hyvä, miehen ei sovi olla liian avoin ja puhua tunteista. Sopivasti pitää olla sulkeutunut. Itse arvostan kovia työmiehiä ja ihmettelekin suomalaisten miesten työkyvyn heikkoutta. Edes inttiä ei saada käytyä, kun " ei jaksa".

moon aina aatellu kans noin,joskin tällä hetkellä aattelen että vähempikin riittäs, herra kun tekee semmosta 15tuntista työpäivää niin ei paljon kotona käy ku nukkumassa...

Yhteistyössä