minkälainen mies miellyttää??

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
hyvä huumorintaju ja sellanen positiivinen elämänasenne on tärkeitä... Siisti ulkonäkö mutta ei mikään liian puunattu ja geelattu... Itse tykkään sellasesta farkkua ja t-paitaa tyylistä

farkut ja bootsit plus se t-paita on hyvä mut parturiin en mene ja parta pysyy :saint:

hyvä tyyli, älä vaihda!!

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Huumorintajuinen, itsevarma, huomioonottava, pitkäkin sais olla ja silmissä pitää olla sellainen tietty katse. Sopivankokoisella meisselillä varustettuna.

joo mulla on muuten monenlaisia meisseleitä pakissa on pitkää ja lyhyttä ristipäätä ja tavallista ohutta ja paksua :laugh:

Se on aina plussaa! Just meinasin lisätä, että miehen pitää olla myös kätevä käsistään. Ettei mee peukalo keskelle kämmentä jos on kotona remppaa tai autossa vikaa. Miehen pitäis olla myös älykkäämpi osapuoli, mie kyllästyn jos mies on "tollompi" ku mie :D

Joskus on parempi olla hiljaa, kun sanoa ihan kaikki. Muuten toisesta tulee kynnysmatto toisen neg tunteille ja se ei ole hyvä. Kohtelias käytös ja toiselta pitää kysellä, miten voit ja tehdä pikkuisia palveluksia, vaikka ei itse nyt aina jaksais.

Työmiehenä tarkotin ahkeraa luonnetta, ettei ala aina keksimään verukkeita kun pitää tehdä lumityöt tai kaivaa pensasaidalle oja. Voiko olla seksikkäämpää, kun ojankaivuussa oleva mies :p

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Joskus on parempi olla hiljaa, kun sanoa ihan kaikki. Muuten toisesta tulee kynnysmatto toisen neg tunteille ja se ei ole hyvä. Kohtelias käytös ja toiselta pitää kysellä, miten voit ja tehdä pikkuisia palveluksia, vaikka ei itse nyt aina jaksais.

Työmiehenä tarkotin ahkeraa luonnetta, ettei ala aina keksimään verukkeita kun pitää tehdä lumityöt tai kaivaa pensasaidalle oja. Voiko olla seksikkäämpää, kun ojankaivuussa oleva mies :p

tiskaava mies..

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:

joo lapio ja muut tarpeet löytyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Parrasta mieleen, että tollanen mul suunilleen on nyt... huomenna lyhkäsempi

http://media.trustkill.com/images/temporary/RyanDunn-HOB.jpg

tuo parta on just :p joskin tietysti täytyy olla muutenkin tyyliltään semmonen rokahtava et se sopii henkilölle..

Yhteistyössä