minkälainen mies miellyttää??

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Hmm.. Tän palstan meininki on valitettavasti liikaa minun mielestä et miehiä mollataan ja akat "luulevat" olevansa oikeassa. :D Harmi sinänsä kun mielellään näkis ketjuja joissa puhutaan miehistä jotain hyvääkin enemmän.. Toisaalta en mä sitte yhtään ihmettele jos ukot ei jaksa kovin kattella akkojaan kotona ja valitetaan et nalkutetaan.

tuossa olet oikeassa että miehiä mollataan tosiaan paljon mut herääkin kysymys et kuinka paljon sit miehet pitävät naistaan itsestään selvyytenä ja oisko asialle tehtävissä jotain yleisellä tasolla ja taas toisinpäin pitääkö nainen miestään itsestäänselvyytenä siihen olen myös törmännyt :)

Hyvä pointti! :attn:

Emmä tiijä. Joissain miehissä vain on se JOKIN, joka kolahtaa.
Sillä ei välttämättä tarvitse olla mitään tekemistä komean ulkomuodon kanssa.
Joskun jopa hyväntuoksuinen, miehelle sopiva partavesi saa jalat makaroneiksi :D.

Lievä rentun ulkonäkö uppoaa paremmin kuin liikaa sliipattu tyyli.

no juu tuo ikä kysymys on aiks ikuinen tässä parin viime vuoden aikana tullu tunne et vanhentunut ennen aikojaan mut sen verran kakaraa vielä löytyy et tilaisuuden tullen hiivin kellariin rumpujen kanssa leikkimään :p
kaippa miehessä aina pikkupoikaa löytyy :laugh:

No pitkälettisistä miehistä en tykkää, sen verran oon vanhanaikainen.. :D Ja siisti pitää tietysti (muutenkin) olla, käytöstavat kunnossa ja naista arvostava. Tykkään sellasesta joka kuuntelee mysö eikä vaan puhu (itsestään). Itsekeskeisyys on pitkä miinus. Samoin yliolkaisuus, rehentelevä tyyli ja toisaalta myös itseään vähättelevä/itsesäälissä rypeminen on vastenmielistä. Huumorintajua tottakai pitää olla, sellasta hyväntahtoista ja muut huomioivaa. Jossain tutkimuksessa todettiin, että naiset pitää sellasista miehistä, jotka osaa nauraa myös itselleen. On muuten ainakin mun kohdalla ihan totta. Liian tosikko ei saa olla, eikä liian tärkeilevä. Ulkoisista piirteistä tykkään sellasesta aika lyhyestä mut lihaksikkaasta miehestä. Noi kaikki pitää natsata, niin luonne kuin kroppakin ja tietysti seksin pitää sujua loistavasti..! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
No pitkälettisistä miehistä en tykkää, sen verran oon vanhanaikainen.. :D Ja siisti pitää tietysti (muutenkin) olla, käytöstavat kunnossa ja naista arvostava. Tykkään sellasesta joka kuuntelee mysö eikä vaan puhu (itsestään). Itsekeskeisyys on pitkä miinus. Samoin yliolkaisuus, rehentelevä tyyli ja toisaalta myös itseään vähättelevä/itsesäälissä rypeminen on vastenmielistä. Huumorintajua tottakai pitää olla, sellasta hyväntahtoista ja muut huomioivaa. Jossain tutkimuksessa todettiin, että naiset pitää sellasista miehistä, jotka osaa nauraa myös itselleen. On muuten ainakin mun kohdalla ihan totta. Liian tosikko ei saa olla, eikä liian tärkeilevä. Ulkoisista piirteistä tykkään sellasesta aika lyhyestä mut lihaksikkaasta miehestä. Noi kaikki pitää natsata, niin luonne kuin kroppakin ja tietysti seksin pitää sujua loistavasti..! :D

no tuossahan tulikin pari pointtia kuultua taas;) kaikkea pitää olla ja jokaisessa myös jotakin on :D

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
no juu tuo ikä kysymys on aiks ikuinen tässä parin viime vuoden aikana tullu tunne et vanhentunut ennen aikojaan mut sen verran kakaraa vielä löytyy et tilaisuuden tullen hiivin kellariin rumpujen kanssa leikkimään :p
kaippa miehessä aina pikkupoikaa löytyy :laugh:

Mä leikin rummuilla vanhempien mökillä. :D

Yhteistyössä