Minkälainen kroppa jäi raskauden jäljiltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkhl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kkhl

Vieras
Muuttuiko huonoon suuntaan?
Mietin noita bloggaajien "realistisia kuvia", saako laittaa kuvan jossa on hyvä kroppa vai onko se epärealistinen ja huono asia jos ei lihonut paljoa eikä raskausarpiakaan tullut?

Millainen kroppa teillä jäi? Menikö piloille, muuttui vähän vai ei juuri lainkaan, mikä kphta jos muuttui?

Minulla on vielä 14 kg enemmän painoa kuin mitä painoin ennen kuin tulin esikoisesta raskaaksi. Kunhan 5 kk:n päästä lopetan imetyksen niin sitten alkaa painonpudotus. En kuulu niihin onnekkaisiin, joilta imetys vie kilot.. Päinvastoin ne ovat todella tiukassa. Heti kun esikoisen imetys loppui niin paino tipahti 4 kg kolmen viikon aikana tekemättä mitään.. Sitten aloinkin odottaa kuopusta. Eli virallisen tuloksen näkee vasta ensi keväänä mitä muistoja jäi kroppaan kunhan olen tiputtanut ylimääräiset kilot pois ja saanut oman normaali kropan takaisin. Rinnat varmaan ovat kokeneet kovimman kolauksen. Ennen synnytystä olivat 75C ja nykyisin on 80F.. Ja kunhan maidon tuotanto loppuu niin voivat olla aikamoiset majavanhännät. Raskausarpia ei ole yhtään.

Mä oon synnyttänyt kaksi lasta. Yhtään raskausarpia ei tullut, ja rinnatkin ovat saman kokoiset ja lähes yhtä terhakat kuin ennen lapsia. Paino on sama kuin ennen lapsia (BMI 22), mutta se mikä muuttui on vatsanseudun ulkonäkö. Suorat vatsalihakset eivät palautuneet entiselleen, vaan vatsa pömpöttää jonkin verran vaikka vetäisi vatsaa sisään. Myös löysää vatsanahkaa jäi. Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen nykyiseen kroppaani, ihan hyvältä se näyttää edelleen!

Ei arpia. Löysä vatsanseutu. Venynyt napa. Hieman roikkuvat B-kupin rinnat. Siinä ja siinä pysyitikö kynä alla. Missään nimessä ei kuitenkaan enää terhakan täyteläiset. Paino samoissa kuin ennenkin eli normaalipainon ylärajoilla.

Kroppani on parempi kuin ennen raskauksia (2). Ennen raskauksia olin lievästi ylipainoinen, enkä harrastanut liikuntaa. Nyt kahden lapsen jälkeen olen hoikka ja urheilen. Rinnat ovat täyteläiset, raskausarpia tuli ehkä 2 noin sentin mittaista eikä niitä kovin helposti edes näe.

Itsekin mietin tuota, että ainoastaan lössähtänyt, arpinen kroppa on ilmeisesti sitä "realismia".

Kroppani on parempi kuin ennen raskauksia (2). Ennen raskauksia olin lievästi ylipainoinen, enkä harrastanut liikuntaa. Nyt kahden lapsen jälkeen olen hoikka ja urheilen. Rinnat ovat täyteläiset, raskausarpia tuli ehkä 2 noin sentin mittaista eikä niitä kovin helposti edes näe.

Itsekin mietin tuota, että ainoastaan lössähtänyt, arpinen kroppa on ilmeisesti sitä "realismia".

Jossai oli kans "aito äiti". Eli minä en ole aito äiti kun vartaloni ei jäänyt roikkumaan? :D
Voi kiitos ja anteeksi hyvästä kropastani. Onhan se aikamoinen häpeä. :laugh:

no kyllä mulla koko kroppa ikäänkuin lörpsähti kolmesta raskaudesta. ylikiloja tuli ja jäi ja tissit isoni ja muuttuivat taikina kasaksi.. vatsassa on arpia.. lista on loputon.
mut tässä mä olen menossa kohti parempaa - innostunut liikkumaan ja muokkaamaan kroppaani,joten kuvittelisin,että ensi kesänä olen siihen tyytyväisempi kuin koskaan ennen :)

ja siis mun tissien alle jäis varmaan kokonainen penaali :D joo,pökrätkää mielikuvasta. ja siitä hulluudesta,että SILTI olen entistä tyytyväisempi itteeni :) ehkä se henkinen kasvu on tehny tehtävänsä :)

Ei mullakaan pahemmin muuttunut kroppa mitenkään. Pari kk synnytyksen jälkeen oli vähän turvonnut ja löllyvä iho, mutta nyt 4kk synnytyksen jälkeen olen ihan samanlainen kuin ennenkin. Oon kyllä urheillut ennen raskautta -raskauden aikana ja sen jälkeen. Arpia tuli yks 1cm pitunen reiteen...

Yhteistyössä