Eli millaisen isänpäiväkakun teette (siis jos teette)?
Mä aluks ajattelin jättää väliin, mutta kun on ukon ensimmäinen iskäpäivä niin tehdään kuiteski
Ihan tavallisen kääretorttupohjan (ehkä suklaa) teen jonka laitan 4 osaan. Väliin vaahdotettua cremeä ja hilloa. Päälle nomparelleja. Ihan pikaversio, ja kun syöjiä on vaan 2 niin tuo riittää vallan mainiosti
Mä aluks ajattelin jättää väliin, mutta kun on ukon ensimmäinen iskäpäivä niin tehdään kuiteski
Ihan tavallisen kääretorttupohjan (ehkä suklaa) teen jonka laitan 4 osaan. Väliin vaahdotettua cremeä ja hilloa. Päälle nomparelleja. Ihan pikaversio, ja kun syöjiä on vaan 2 niin tuo riittää vallan mainiosti