Minkäkokoisia 5v lapsia teiilä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juulie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juulie

Vieras
Aloitin toisen ketjun innoittamana tämän? Kun tuntuu että meidän lapsemme on niin pienikokoinen ikäisiinsä verrattuna.

Hän täytti huhtikussa 5v. On 101cm ja 17kg painava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä 98 cm ja 13 kg. 5 v neiti.kengän koko 24 =)

Tyttö voi tehdä vaikka mitä kun kaikki luulee nuoremmaks. Meillä taas isokokoinen 4v poika niin jos kiukkuaa tms. niin kaikki katsoo pitkään kun poika näyttää ainakin 5vuotiaalta.

poika 117,3cm/ 20,8kg

(toisin tietääkö joku tässä pinossa paljonko lapsen pitäs vuodessa kasvaa painoa)??? samainen poika on nyt kohta 6v ja paino 21-22,5kg väliltä nyt. pituutta kuitenkin ainakin jo 122cm

Alkuperäinen kirjoittaja C:

Tyttö voi tehdä vaikka mitä kun kaikki luulee nuoremmaks. Meillä taas isokokoinen 4v poika niin jos kiukkuaa tms. niin kaikki katsoo pitkään kun poika näyttää ainakin 5vuotiaalta.

No luuletko että sillä on muille mitään eroa onko se kiukkuava lapsi 4 vai 5 v :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

No luuletko että sillä on muille mitään eroa onko se kiukkuava lapsi 4 vai 5 v :D

Niin... :D

Toisaalta taas, mun 2 v poikani oli ap:n 5 v tytön kokoinen, ja kyllä isomman kokoista lasta luullaan AINA vanhemmaksi = vaaditaan ja oletetaan enemmän = ihmetellään ja päivitellään miten huonosti kasvatettu lapsi, tai miksi noin isolla on vielä vaippa/rattaat...2-vuotiaan ja 4-5- vuotiaan kehitystaso, taidot ja jaksaminen on kuitenkin ihan eri planeetalta.

Poika täytti vuoden alussa 4 v ja kun väitti pokkana menevänsä syksyllä kouluun, niin kaikki uskoivat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Niin... :D

Toisaalta taas, mun 2 v poikani oli ap:n 5 v tytön kokoinen, ja kyllä isomman kokoista lasta luullaan AINA vanhemmaksi = vaaditaan ja oletetaan enemmän = ihmetellään ja päivitellään miten huonosti kasvatettu lapsi, tai miksi noin isolla on vielä vaippa/rattaat...2-vuotiaan ja 4-5- vuotiaan kehitystaso, taidot ja jaksaminen on kuitenkin ihan eri planeetalta.

Poika täytti vuoden alussa 4 v ja kun väitti pokkana menevänsä syksyllä kouluun, niin kaikki uskoivat :xmas:

näin se muuten menee. Minun veljen poikaa luultiin 4veenä kehitysvammaiseksi kun oli 7v kokoinen ja pituinen ja käyttäytyi kuin 4-vuotias. Sanoivat sen vielä ääneen :o

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
näin se muuten menee. Minun veljen poikaa luultiin 4veenä kehitysvammaiseksi kun oli 7v kokoinen ja pituinen ja käyttäytyi kuin 4-vuotias. Sanoivat sen vielä ääneen :o
Meille on mm. urputettu että miksen anna pojan kävellä vaan kuskaan rattaissa - poika ei vielä osannut kävellä kun oli +- 1 v. Ja kun puhetta alkoi pojalta tulla vasta 2½ v iässä niin se vasta outoa olikin kun "viisivuotias" lapsi ei vastannut vaikka kysyttiin :headwall:

Kaksosia on myös monesti ihailtu. Mun kaksosillani on vaan 2 v ikäeroa :D

Yhteistyössä