Minkähän takia mun mies vastasi "Hei rakas" kun soitin kaverin puhelimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Veera"

Vieras
Oltiin kaverin kanssa lenkillä kun mun puhelin jäi kotiin ja soitin miehelle kaverin puhelimesta. Mies vastasi "Hei rakas" ja mietin arvasko että mä soitan sen kaverin puhelimesta vai miksi vastas noin. Yleensä vastaa omalla nimellään jos soitan jonkun toisen puhelimesta.

No eiköhän se arvannut jos tiesi että menet tietyn kaverin kanssa lenkille, vai voisiko hän luulla, että kaverisi soittaa sun vieressä sille jos kyseessä olisi jokin salasuhde?! :D Eikö se olisi aika koomisesti ajateltu jo. :D

[QUOTE="vieras";28413520]Täh :) Et oo tosissas. Mitäs meinasit tehdä, jos ei ole hoidoss syönyt? Menet sinne syöttämään :D tai nukuttamaan...[/QUOTE]

No en tietenkään. Mutta kun ei ne päiväkodista muista aina miehelle kertoa eikä mies muista kysyä niin mun pitää soittaa. Hyvä se on tietää miten on syönyt ja nukkunut.

[QUOTE="mona";28413547]Kyllä mun mielestä kotiin voi aina soitella, mut eikai kukaan pk:hon soittele? No ehkä ekoina hoitopäivinä vois soittaa, mut sit..[/QUOTE]

Ei se niille ole mikään ongelma. Kysyin heti ensimmäisenä päivänä ja sanoivat että saa soittaa koska vaan. :)

Ja ensinnäkin, mieti jos KAIKKI äidit ja isit alkais oman mussun perään kyseleen päiväkotiin joka päivä. Niillähän menee päivä puhelimessa istuessa, kun mammat soittelee O.O

Ainut mikä minuu jäi vaivaamaan on se. Miksi ihmeessä äiti lähti mihinkään jos lapsen isäänkään ei voi sen vertaa luottaa. Että osaisi lapselle yöpuvun päälle laittaa ja pestä hampaat. Ja tiedättekö. Se ei ole maailmanloppu jos lapsi menee tänä yönä nukkumaan väärän värisessä yökkärissä. Tai vaikka jopa tpaidassa ja kalsongeissa.

Mie vaan voin kuvitella ne puheet selän takana päiväkodissakin, vaikka kuinka vannotettas että voi soittaa ja kysyy. Mutta jos pitää soittaa muutamaan kertaan päivittäin. Silloin miun vaisto sanoo, että ei olisi pitänyt lasta vielä edes viedä hoitoon. Äiti kotiin ja sitten vaikka kituutetaan rahallisesti. Tuo jo oikeasti piinaa niin isää, äitiä, kuin päiväkodin henkilökuntaakin. Ja moinen epävarmuus voi jopa heijastua lapseen.

No onko tän sun kaverin puhnro tallennettuna miehen kännykkään, vai mistä se tiesi kuka siellä soittelee?

Vastaako sulle yleensä noilla sanoilla? Vaikuttiko yllättyneeltä, kun soittaja olitkin sinä?

Yhteistyössä