minkäs väriseksi maalaisin keittiön seinät? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
aika vaikea jotenkin ajatella mikä sopisi :confused: valkoinen ei kyl joo ainakaan, ruskeaakin jo löytyy jonkun verran tasoista ja välitilasta, ellei joku ruskean sävy? jos pirteästä tykkäät ni oranssia neonvihreää pintaan :)
 
Seinän värin pitäisi sopia välitilan laatoitukseen, nyt tuo turkoosi ei sovi yhtään. Mutta toisaalta välitila ei kyllä sovi kaappeihin tai lattiaankaan... Itse laittaisin sekä välitilan että seinän värin uusiksi. Eri harmaan sävyä välitilaan ja toista seinään.
 
"Neith"
aika vaikea jotenkin ajatella mikä sopisi :confused: valkoinen ei kyl joo ainakaan, ruskeaakin jo löytyy jonkun verran tasoista ja välitilasta, ellei joku ruskean sävy? jos pirteästä tykkäät ni oranssia neonvihreää pintaan :)
harmaatahan siellä on jo entuudestaan (on siis keittiön aiempi väri) ja se ei noihin laattoihin sovi, pitäis olla lämpimämpi harmaa ja sitten taas tässä samassa tilassa olis jo 3 erilaista harmaata ja se olis liikaa.. punaista mietin mutta tuleeko turhan ahdistava jos on tumman viininpunainen? (muuta punaista meillä ei asunnossa ole pojan huonetta lukuunottamatta)
ruskeaa meillä ei myöskään ole missään muualla kuin keittiön tasoissa
 
"Neith"
Seinän värin pitäisi sopia välitilan laatoitukseen, nyt tuo turkoosi ei sovi yhtään. Mutta toisaalta välitila ei kyllä sovi kaappeihin tai lattiaankaan... Itse laittaisin sekä välitilan että seinän värin uusiksi. Eri harmaan sävyä välitilaan ja toista seinään.
en mie noita laattoja vaihda kun ne on juuri vaihdettu :D
nimenomaan tykkään kun ovat tuon tyyliset
 
"vieras"
poistaisin laatat päätyseinästä, näyttävät hassulta ja maalaisin todellakin seinän valkoiseksi, rauhoittaisi ja raikastaisi tilaa. myös patterihan pysyy joka tapauksessa valkoisena joten peittyisi seinään.

mutta tee niin kuin itse tahdot.
 
"neith"
[QUOTE="vieras";22858148]poistaisin laatat päätyseinästä, näyttävät hassulta ja maalaisin todellakin seinän valkoiseksi, rauhoittaisi ja raikastaisi tilaa. myös patterihan pysyy joka tapauksessa valkoisena joten peittyisi seinään.

mutta tee niin kuin itse tahdot.[/QUOTE]

ei niitä oikein voi poistaa, siinä on toisella puolella vesipiste enkä halua että on paljas seinä..
laattojen reinoihin tulee listat, heti kun löydän sellaiset jotka miellyttää.
valkoista meiltä ei löydy enää mistään seinästä
 
...
[QUOTE="neith";22858166]täytyy miehelle ehdottaa oranssia, voi kyllä olla että tyrmää sen täysin :D
mutta se vois kyllä sopia tuonne[/QUOTE]


Eli vetelet vaan maalit seinään kun mies nukkuu :D
 
"Neith"
Laittaisin sellaisen pohjaväriltään tummanharmaan tai mustan tapetin, jossa on hopealla kuvioita, kiekuroita tms.
mie en noista tapeteista kauheasti välitä..
musta vois olla kiva mutta tulis turhan synkkä. pitää kyllä vielä ratkaista tuon kotelon väri (ylhäällä kuvassa) kun kotelon reunoista alkaa sitten kaappien päällä olevat peitelevyt jotka ovat mustat, mutta jos maalaan kotelon mustaksi niin pelkäämpä sen madaltavan tuota tilaa, mutta onkohan valkoinen sitten taas täysin väärä väri..

oranssi tai harmaan ruskea taitaa olla väri millä seinän maalaan, täytyy noita värikarttoja katsella..
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";22858148]poistaisin laatat päätyseinästä, näyttävät hassulta ja maalaisin todellakin seinän valkoiseksi, rauhoittaisi ja raikastaisi tilaa. myös patterihan pysyy joka tapauksessa valkoisena joten peittyisi seinään.

mutta tee niin kuin itse tahdot.[/QUOTE]


Mä oon aina ihmetelly miks patterien pitää olla valkoiset? Mut eipä ole meillä enää jokainen patteri on maalattu saman väriseks ku takana oleva seinä :) Eipä hypi patterit silmille...
 
"Neith"
[QUOTE="hmm";22858232]Mä oon aina ihmetelly miks patterien pitää olla valkoiset? Mut eipä ole meillä enää jokainen patteri on maalattu saman väriseks ku takana oleva seinä :) Eipä hypi patterit silmille...[/QUOTE]

kaitpa nuo vois maalata, mie en vaan viiti lähteä siihen kun nyt tuossa patterissa on siisti kiiltävä valkoinen maalipinta, niin en viitsi lähteä sotkemaan sitä. lisäksi jos joskus pistetään asunto myyntiin niin on helppo maalata seinät valkoisiksi kun patterikin sopii sittehn seinään ja on alkuperäisessä maaliasussaaan
 
"neith"
[QUOTE="Minä";22858262]Mun mielestä sopis keltanen. Joko ihan sellanen sitruunan kelt, ei liian tumma. Tai sitten jopa pehmeämpi keltainen, miten nyt selittäis, sellainen kermainen vaalea.[/QUOTE]

keltaista mä vierastan, sitä ei ole missään.. tai no, on mulla yks t-paita mikä on keltainen :D
samoin sellaisia värejä on ehdottomasti vaaleanpunainen,mintunvihreä, neonvärit, kirkkaan punainen, kirkkaan sininen, räikeän vihreä
 
Minä maalaisin pohjan laattojen värisellä harmaalla ja sitten maalarinteippien avulla eri värisistä maaleista erilevyisiä vaakaraitoja koko alueelle. Leventäisi kapeaa tilaa ja sopisi mielestäni muutenkin keittiön ilmeeseen hyvin :)

 
nojooApua!
Mä en vois elää noin mustassa keittiössä. Keittiössä täytyy olla valoa, joten kannatan tuota kermanväristä seinää, tai vaaleaa keltaista. Miten tuo lattiakin on noin musta!!!
 

Yhteistyössä