Hih, jännääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No onpa meillä samanlainen maku, Aurora oli mullakin mielessä, mut miehelle se ei kelvannu (eikä oikein passaa sukunimeen)...Rosaliina on kiva, enkä kyllä oo ennen kaimaan "törmänny"Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Wau, taitaa olla aika harvinainen =) Mä halusin kolmanneksi Auroraa mutta annoin sit miehen päättää viimesen nimen ja ihan tyytyväinen nyt olen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oih, munkin tytön toinen nimi on Rosaliina!Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Milja Lumi Rosaliina =)
meilläkin Milja, nuorempi on MaisaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Milja :heart:
Siis eiks sil ole toista nimeä ollenkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jessica vaan..
Ei munkaan miehellä ole toista nimeä.. Hänen äitinsä ajatteli, että tää etunimi yksinään on NIIIN hyväAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Siis eiks sil ole toista nimeä ollenkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jessica vaan..
Mitä nimiä lapsista käytetään??Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äiti:Taikatuuli Louna Pihlaja ja Sadehelmi Lilja Vellamo
Ensimmäisiä nimiä eli Taikatuuli ja SadehelmiAlkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä:Mitä nimiä lapsista käytetään??Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjen äiti:Taikatuuli Louna Pihlaja ja Sadehelmi Lilja Vellamo
Nyt mä suutun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Siis eiks sil ole toista nimeä ollenkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jessica vaan..
Muoks. B V ei saa sit suuttua, en mie tosissaan...
Ihanat toiset nimet :heart:, enpä oo ennen niitä kuullutkaan .Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä suutun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Siis eiks sil ole toista nimeä ollenkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jessica vaan..
Muoks. B V ei saa sit suuttua, en mie tosissaan...
Koko nimi on Jessica Sara Aurora :heart:
Ja tälle toisellekin tulee kolme nimeä,saa nähdä mitä siihen sanot