Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
jane
Hellalettas: lyhyt, normaalipainoinen, vähän persjalkainen, lyhyt tukka jossa ehkä kotipermis, ei meikkiä arkena.

Bad Virgin: Hoikka pitkähiuksinen blondi joka meikkaa vähän liikaa ja tuhruisesti. N. 160cm pitkä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Scarlett: punaruskea, ehkä kihara puolipitkä tukka :)
Hiukset on lapaluiden kohtaan, ei kiharat mutta ei aivan piikkisuoratkaan. Suurimmaksi osaksi tummanruskeat, shokkipunainen osio edessä. Ainakin tällä hetkellä. :xmas:
Kato, olihan mulla sitten jonkinmoinen haisu siitä minkänäköinen sä oot =)
Ja kesällä me treffataan, jos tuut tännepäin, eikö? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Scarlett: punaruskea, ehkä kihara puolipitkä tukka :)
Hiukset on lapaluiden kohtaan, ei kiharat mutta ei aivan piikkisuoratkaan. Suurimmaksi osaksi tummanruskeat, shokkipunainen osio edessä. Ainakin tällä hetkellä. :xmas:
Kato, olihan mulla sitten jonkinmoinen haisu siitä minkänäköinen sä oot =)
Ja kesällä me treffataan, jos tuut tännepäin, eikö? :)
Totta kai treffataan, jos vain pääsen sinne kurssille. Yritän sopia ens viikolle kuntoutusohjaajalle aikaa, että saisi sen hakemuksen tehtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aina kuvitellut åboriginaalin sellaiseksi vaaleaksi vähän ruotsalaisen näköiseksi :) eikä tämä siis loukkauksena.
Khihii...
No, jokunen vuosi sitten tuo kuvaus oli kai ihan oikea: olin hoikka, blondi, ja ruskettunut :D
Nyt oon brunette =)
 
Åbon ja mm. savanna ulkonäön suhteen erehdyin.
Luulin kumpaakin ensinnäkin vanhemmaksi. ja vanhemman näköiseksi ja kummatkin hoikempia kuin kuvittelin.
Savannan kasvoista kuvittelin että klassinen ja olikin enemmän persoonallinen ja taas Åbosta toisin päin tuo sama.

Pläähistä ajattelin rokkari-punkkarityylistä normaalipiirteillä.. mutta olikin al natural vahvoilla piirteillä.
 
Timpasta ulee mieleen sellanen metsämölli, kun niitä hirviä kaataa. Sellanen vihreissä maastohousuissa ja anorakissa jänistä nylkevä karvalakkipää, jonka seinällä on hirvensarvia ja joka juo nuotiokahvia ja syö makkaraa sinapilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
åboriginaali: tummat pitkät hiukset (ruskeet jotka punertaa hiukan), 170cm ja hoikka/urheilullinen. Pieni hymy usein kasvoilla joten vaikkuttais aina suunnittelevan jotain pientä jäynää
Tummat, suht pitkät, aavistuksen verran punertavat hiukset, juu.
Pituus 168 cm mutta urheilullista tai hoikkaa ei musta saa :D, oon semmonen arkiliikkuja ja suht normaalipainoinen vaikkakin pudotettavaa/kiinteytettävää on kyllä.
 

Yhteistyössä