minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

äityli 83
ensimmäistä lastani odottaessa olin niin hulluna kaupan tölkki hernekeittoon sitä meni niin kylmänä kuin kuumana ja nyt toista lastani odottaessa on popcorneita tehnyt mieli lähes jokailta =) sekä tuore salaatteja ja kastiketta nam,nam
 
nam nam
toista odottelen ja olen ihan hulluna hedelmii. lihaa en pysty sietää yhtää en edes sen hajua! jännää miten raskaus muuttaa ihmistä. iloista odottelu aikaa kakille jotka odottavat "haikaraa" :flower:
 
Ekassa raskaudessa mä vetelin purkkitolkulla niitä pieniä sitruunanmallisia keltasia sitruunapurkkeja. On vissii tarkotettu makuu antamaan ruokiin tai jotai. Niitä piti olla aina kassissa mukana. Maistoin raskauden jälkeen niitä ja oli tosi pahaa :x
 
toista odottaessa mä haistelin aina salaa esikoisen (sillon 2v) kumisaappaita :D ne kun oli sillon viime kesän alussa just ostettu niin musta se uudenuutukaisen kumisaappaan "tuoksu" oli niin ihana :ashamed: kyllä mies löysi mut kerran eteisen naulakolta istumasta saapas nenän alla ja ihmetteli vähän :LOL: ja aina sillon jos olin yksin kotona niin saatoin istua sohvalla telkkaria kattomassa saapas kädessä :LOL: :LOL: :LOL: eipä mulla muita mielitekoja tainnu olla, ja hyvä niin..
 
yrsa
jännää,tääl on monilla aivan samoja kun mulla! siinä täytyy olla joku semmoinen juoni että kroppa pyytää mitä se tarvitsee, näissä "herkuissa" kai sitten on sellaisia minipieniä oleellisen tärkeitä vauvanrakennusvitamiineja... mä himoitsin ekassa raskaudessani varsinkin tuoreita aplareita, punajuuria ja luomutomaatteja seka ananasta. toinen raskauteni sai minut tuhlaamaan omaisuuden marjoihin sekä kotimaisiin että tuonti. himoitsin myös hapankaalia ja vesimelonia sekä kebablihaa. Tämä kolmast päästää mut helpolla, himoitsen kotiruokaa ja salaatteja.
 
vieras-81
Mansikat. Ja kun ne loppu omasta kaupasta, soitin lähikunnan kaupat läp ja kävin hakemassa 50km päästä 5kg laatikon PIKKU himoon... Laatikoita tuli ostettua kesän aikana ainakin 8, joten voi varmaan kutsua jo himoksi =)
 
ekan aikana söin kaikkea makeaa..suklaavanukkaita..karkkia ja muuta hyvää, poika tuli. nyt mieli tekee koko ajan "oikeaa ruokaa" suolsta lihaa, uusia perunoita, pinattilettuja ja kaikkea jossa on suolasta, eli leipää menee enemmän kuin koskaan. Pahoinvointi oli myös ensimmäisen aikana rajumpaa ja kesti 20vk asti nyt alussa muutama hupsu viikko. Kovasti tyttöä epäilen ja aivan tyttö olo. Ekassa raskaudessa alusta asti tiettiin että poika on ja eipä tullu ostettua kuin sinisiä vaatteita..hyvä niin.
 
mulla teki esikoisen aikaan mieli alussa salmiakki tikkareita joissa sisällä salmiakkijauhoa ja loppuraskaudesta meni kilokaupalla pekonia..olin töissä hotellilla joten oli helppoa syödä aamupalan pekonit...
mutta tässä toisessa raskaudessa olen vielä niin alussa että en voi sanoa muuta kuin että tässä olen nyt jo kaksi päivää syönyt makkarakeittoa ja nektariineja
rv7+1
 
mam-81
Ekassa raskaudessa vesimelooni,spagetti ja jauhelihakastike,pepsi max(YÄK!!!!)

Toisessa raskaudessa salmiakki,ja taas se sama vesimelooni.Loppu vaiheessa sit kylmä ananas mehu(HYI HYI...)
 
Esikkoa odottaessa teki mieli paistettua jauelihaa, oisin sitä voinut syödä pelkästään. :p Ja nyt kakkosta odotellessa menee maitoa muutama litra päivässä.. Ai että, oikein kylmää maitoa iso lasillinen (kun en kehtaa koko purkkia ottaa. :D ) Isäntä nauraa kun mä olen menossa siinä vaiheessa jo kauppaan kun kaapissa on "enää" kaksi avaamatonta purkkia maitoa. B)
 
Esikolta himoitsin seinälaastia!! Kaverilta rapisi laastit seinästä, ja mun teki mieleni kaivaa sitä ja syödä.. Suklaata upposi myös levytolkulla, vaikken normaalisti syö neljää palaa enempää.
Keskimmäiseltä jääkaappikylmä hedelmäsalaatti, muu ei pysynytkään sisällä ekoilla viikoilla... Salmiakkia söin kilotolkulla, oikein neuvolan luvalla kun matalat verenpaineet.
Kuopukselta mätin myös salmiakkia ja suolakurkkuja, ah sitä turvotusta... :kieh:
 
OttiliaOnninen
Esikoista odottaessa himo kaikkeen terveelliseen, salaattia söin kovasti+salaatinkastike päälle, perunalimmppu ja kamomillatee (kerran oon sen jälkeen saanu juotua kamomillateetä...) ja sit oli jäätelö paheena... =) Kuopusta odottaessa oli himo suklaaseen, mikä sit tuli kieltoon kun paino rupes liikaa nousemaan ja sit oli ruisleipää ehdottomasti joka päivä saatava.
 
Murmeli
vähänkö nauroin kun luin noita! varsinkin toi suolakurkkudippaus! :LOL:

poikani on jo 1v, mutta itselläni oli himona raskausaikana kaikki kasvikset, hedelmät, cocacola, suklaa mitä en ikinä muuten syö, jäätelö popcornien kera jota en oo pystyny enää sen jälkeen syömään ja himoitsin maksamakkaraa vaikken syö punaista lihaa muutenkaan..

lisäksi nuuhkin huuhteluainetta, oli ah niin ihana tuoksu olevinaan ! ja teki mieli syödä pesupulveria

:LOL:
 

Yhteistyössä