Minkälaiset perheet ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja tulivaanmieleen
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Ne, jotka hokee, kuinka lahjakkaita heidän 2-veet on, ja sitten miettii ääneen. laitetaanko ne kielikylpyyn ja mitä niistä tulee isoina - no tietysti lääkäreitä, tuomareita ja kirurgeja :(

Ensinnäki mua ottaa päähän sellaset ihmiset, jotka kehuskelee lastensa taidoilla, joita ne ei sitten kuitenkaan osaa. Esimerkiksi eräs tuttavani on moneen tuhanteen kertaan kehunut jo vuosi sitten, kuinka heidän Ville jo puhuu. No, nyt Ville on 2vee, enkä ole vieläkään kuullut sen juuri puhuvan. Eli ymmärrän, että äidit kehuu, mitä lapsi osaa. Mutta ei pidä kehua sellaisilla taidoilla, joita ei oikeasti osata.

Ja sitten seuraava. Mua raivostuttaa niin suunnattomasti tällaiset ihme ekohörhöt, jotka toitottaa kierrätystä ja tuputtaa kaikkia energiansäästötapoja yms. Mutta sitten ne eivät kuitenkaan itse elä sillä tavalla, kuin muiden pitäisi elää. Jokainen elää tyylillään. Minusta on ihan ok, jos joku haluaa/yrittää elää ekologisesti, mutta minulle ei tarvitse tulla sitä tuputtamaan ja tyrkyttämään! Se suorastaan vituttaa!

Mua ärsyttää yks tuttava perhe, joka ois aina työntymässä kylään heti kun meillä on vähänkin vapaata. Yleensä tulevat tyyliin ollaan vartin päästä teillä!
Tai sit tuovat meille lapsensa leikkimään (lue:ilmaiseen hoitoon) sillen, että antavat luulla, että tulevat käymään ja sit ovelta pukataan penskat sisään ja huikataan portilta, että soitellaan sit kun tullaan hakemaan!
En enää edes vastaa puhelimeen kun nään, että soitttaavat.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Ensinnäki mua ottaa päähän sellaset ihmiset, jotka kehuskelee lastensa taidoilla, joita ne ei sitten kuitenkaan osaa. Esimerkiksi eräs tuttavani on moneen tuhanteen kertaan kehunut jo vuosi sitten, kuinka heidän Ville jo puhuu. No, nyt Ville on 2vee, enkä ole vieläkään kuullut sen juuri puhuvan. Eli ymmärrän, että äidit kehuu, mitä lapsi osaa. Mutta ei pidä kehua sellaisilla taidoilla, joita ei oikeasti osata.

Ja sitten seuraava. Mua raivostuttaa niin suunnattomasti tällaiset ihme ekohörhöt, jotka toitottaa kierrätystä ja tuputtaa kaikkia energiansäästötapoja yms. Mutta sitten ne eivät kuitenkaan itse elä sillä tavalla, kuin muiden pitäisi elää. Jokainen elää tyylillään. Minusta on ihan ok, jos joku haluaa/yrittää elää ekologisesti, mutta minulle ei tarvitse tulla sitä tuputtamaan ja tyrkyttämään! Se suorastaan vituttaa!
Minua ärsyttää taas sinun kaltaiset! Materian perässä juoksijat. Ja ville voi puhua vaikka ei sinun kuullen puhukaan.

Yhteistyössä