Minkälaiset hiukset teidän tyttärillänne on?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja oon juu:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 6v:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5131402.jpg
no joo..ne on laitettu. :D
ootko sä ennenkin laittanut työstä kuvan tänne, vai oonko mä nähnyt tyttös jossain?
helloshitty täällä hei! :wave:
no ilmankos oli tutun näkönen, mä itse asiassa just yks päivä bongasin sut facesta ja katselin sun lapsista kuvia :) :wave:

hs
ootko sä ennenkin laittanut työstä kuvan tänne, vai oonko mä nähnyt tyttös jossain?
no ilmankos oli tutun näkönen, mä itse asiassa just yks päivä bongasin sut facesta ja katselin sun lapsista kuvia :) :wave:
onhan noita kuvia siinä joo. muutama. :whistle:
oon nykyään harmaana silon tällöin täällö, iin pyytäny profiilinpoistoa mutta emmä tiiä onko hävinny vielä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
Alkuperäinen kirjoittaja :
no, jos noin haluat sen ymmärtää.
no mutta hei. joku oli jo sitä mieltä että toi mun vauva on niin ruma että sais lyödä sitä pesismailalla päähän, niin kuka nyt niitä kuvia haluis sitä napata? :whistle:
Hyi miten ihmiset kommentoi. :| Täytyy olla joku aika hullu.

jadal
onhan noita kuvia siinä joo. muutama. :whistle:
oon nykyään harmaana silon tällöin täällö, iin pyytäny profiilinpoistoa mutta emmä tiiä onko hävinny vielä.

No mä oonkin ihmetellyt, että minne sä oot hävinnyt.

Suora, ohuehko ja liukas tukka kaikilla, esikoisella ja kuopuksella vaaleat ja keskimmäisellä maantienväriset. Esikoisella pitkä tukka ja otsis, keskimmäisellä lapaluihin eikä otsista, kuopuksella vielä hennot haivenet suunnilleen olkapäille, otsista kasvatetaan pois.

vieras
miksi ette tasaa lastenne hiuksia varsinkin, monet joilla pitkät hiukset on ihan epätasaiset latvat. Näyttää epäsiistiltiä. Itse ainakin tasaan n 2 kk välein meidän pitkätukkaisen tytön hiuksia.

IhanaValo
Meijän tytöillä on otsikset, nuoremmalla latvoista kiharat, vähän yli niskan. Vanhemmallakin kihartui latvat, mutta kun niitä piti leikata kun olivat niin takussa (ei antanut harjata millään) niin nyt on suorat latvat :/
Paksut hiukset on kans, etenkin esikoisella.

Apua
Alkuperäinen kirjoittaja :
no, jos noin haluat sen ymmärtää.
no mutta hei. joku oli jo sitä mieltä että toi mun vauva on niin ruma että sais lyödä sitä pesismailalla päähän, niin kuka nyt niitä kuvia haluis sitä napata? :whistle:
MITÄ!? Onko joku aivan oikeasti noin sanonu? Millainen sairas, kuvottava ihminen ajattelee edes vauvan lyömistä yhtään millään?!

Yhteistyössä