Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Mulla on kaksi kyytiläistä. Toinen selvisi sulatuksesta kokonaan, toinen osittain. MUTTA, se osittain selvinnut oli lähtenyt jo tänään labrassa uudelleen jakaantumaan, mikä tietysti oli kovasti toiveita herättävää! :) Olispa siinä tarpeeksi sitkeä sissi.

Toisaalta, onhan meillä kaikki alkiot olleet aiemminkin siirtokelpoisia ja hyviä, eikä silti edes kiinnittymisyritystä. Joten jalat maassa yritän pitää. Nyt on kuitenkin hyvä fiilis.

Peukkuja Ross ja muille kanssapiinailijoille myös! :)
 
Nostellaas tätä. PP3 ja menkkajomot alkoivat jo tänään. Hyvä vai huono? Yhdentekevää? : / Veikkaan viimeistä. Kaikkea mahdollista tässä on jo ollut ja ollut olematta seitsemän alkionsiirron aikana. Olisinpa päässyt mitään ajattelematta vähän pidemmälle kuin pp3:n. Tulee yhtä pitkät piinaviikot kuin aina ennenkin, joulutohinasta huolimatta.
 
LadyGigi: mulla oli ihan sama juttu eli menkkajomotukset alkoi melkein heti alkionsiirron jälkeen ja jatkui viime vkonloppuun asti, välillä oli tosia koviakin, meinasin joutua särkylääkettä ottamaan. Mutta entäpäs jos sun jomotukset oliskin alkion kiinnittymisestä johtuvaa, eikös se alkio noina päivinä kiinnity? Eihän sitä koskaan tiedä... Tsemppiä kovasti, sinulla on monta yritystä takana ja kokemusta siltä osin varmasti vaikka miten paljon, mutta toivotaan kuitenkin tälläkin kertaa parasta ja että tulos olisi se plussa! :)
ON: minulla tänään pp10 ja ihan karmeeta on ollut tämä piinistely, eikä loppua kohden näy helpottavan yhtään. Luulin että alkionsiirron jälkeen elämä vähän helpottaisi mutta ei, ensimmäisestä piinispäivästä olo on ollut todellakin piinattu :vampire: Mulla ne kovat menkkakivut loppui kummasti vkonloppuna ja tänään pp10 on ollu ärsyttävää polttavaa kipua jossain virtsarakon alueella, liekö virtsatulehduksen tähän vielä lykännyt : /
 
PP 3, eikä mitään tuntemuksia, siitä syystä meinaa unohtua koko piinailu. Hyvä vaan ettei ole koko aikaa mielessä, mutta kun ne luget pitää muistaa. Tulosta en lähde edes arvailemaan, testi sitten kertokoon,tai tuhruilu, mikä alkaa ennen testipäivää jos on alkaakseen. Lady Gigi sulla onkin jo monta siirtoa takana, tottuuko siihen jo? Toivottavasti tämä kierto toisi sulle sen plussan =)
Kenellä on seuraava testaus vuoro??
 
Rebec, mulla oli kans tuota polttavaa kipua virtsarakon alueella alavatsassa, kun joutuu pidättämään pitkään pissiä tai sitten kun pääsee pissille. Jos se tarkoittais samaa kuin mullakin, eli että plussa tulee! =)
 
Elli82 tää oli mun toinen IVF. Pakkaseen ei ole koskaan mitään saanut, kun muniksia tulee niin vähän. Mutta eipä sitä tosiaan tarvita kuin se yksi. :heart: Nyt jännätään 3.1 ultraääneen, että onko kiinnittyneitä 1 vai 2. Huh, jos tulis kaksoset....
 

Yhteistyössä