Minkälainen mies miellyttää teidän silmää?

Särmää täytyy olla, leveät hartiat, vahva, isokokoinen mieluummin ku kukkakeppi, tumma, hiuksia täytyy olla.. Semmonen turvallisen näköinen, joka ajais kaikki möröt pois pelkällä olemuksellaan. Ajamaton partakaan ei haittaa, en vois ikinä olla miehen kanssa, joka pukeutuu viimeisimmän muodin mukaan, pitää huolta itsestään liikaa..

shania
Kalju. Mielellään tatskoja...ÄIJÄ.--->NAM!!
Just sellainen, kuin pari onkin, joiden kanssa jotaki säpinää meneillään.. ;)
Mutta sitten taas, SE jonka kanssa on ENITEN sutinaa, on hoikkeli, pidempitukkainen grunge-heppu..
Eli kai se on se sisin, mikä eniten vaikuttaa :D

"äitix3"
Raavas mies, jolla poskessa parin päivän sänki:p Saa olla vaarallisen näköinen. Ei saa olla mikään kukkakeppi. Liian laiha mies on minulle ihan epämies:D Myös möreä viskibasso saa sukat pyörimään jaloissa. Pitää osata tehdä kodin remppa hommat ja vaihtaa renkaat autoon. Käytöstavat huippuluokkaa, mitkään juhlat ei ole "liian hienot". Siis juuri sellainen, kuin minun mies:D

Ego
Mieluummin hivenen liian pyöree, silmien väril ei välii, ei liian trimmattu mut sillee että lihakset saatu vaik halonhakkuulla, pikkasen parransänkee...ei siis kukkakeppi eikä liian timmi.

Pitkä ja hoikka muttei mikään kukkakeppi kuitenkaan ja lihaksia sopivasti,pitkät tummat hiukset,siisti muotoiltu parta,ruskeet kauniit silmät.Hevarityypi,ei liian siisti,ei siis pukutyyppi.:D
miun mies just tälläinen.=)

"vieras"
Se ei oikeastaan ole mikään ulkonäkökysymys, ei ainakaan täysin. Pidän akateemisista ja/tai taiteellisista miehistä. En pidä lihavista, liian pitkistä tai kovin "miehekkäistä" miehistä. Pidän herkistä, tunteellisista ja älykkäistä miehistä.

plikka
Iso, raamikas, vahva Mies, tumma, parrakas (ei mikään älytön, vaan siisti), pienet pularit, tummat kulmat ja tummat silmät, vahvat kädet. Kantaa itsensä itsevarmasti, mutta ei liioitellun. Metallihenkinen, tietysti. Matala ääni ja pilke silmissä.

Äly ja käytöstavat näkyy päällepäin, ne merkitsee kaikkein eniten.

Onneksi tuo Mies on sattumoisin just tollanen. :D

minua
miellyttää suomalaisen näköinen, ehdottomasti lyhyttukkainen tai kalju. Viikset on nounou, muuten saa olla karvaa ja se on ihan suotavaakin. Mieluummin iso mies kuin pieni, mahakaan ei haittaa, kunhan ei ihan löllö ole.

Yhteistyössä