Minkälainen mies miellyttää teidän silmää?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
PITKÄ, yli 185cm, sellainen ettei tarvi pussi päässä ulkoiluttaa.
Pituus on plussaa, mutta ei ehdoton vaatimus. :whistle:
On, mä en minkään persjalan kanssa vaan pystyis olla.. :saint:
No ei alle 185cm pituus mitään persjalkaisuutta tarkoita. :whistle: Me ollaan taidettu tästä pituusasiasta kyllä väitellä ennenkin! :LOL:

Mies ei saa olla mikään kukkakeppi, hänen sylissään pitää olla turvallinen olo, siis sellainen vahvan oloinen mies. Lihavuus ei minua häiritse, parempi se kuin että luut paistaa. Ja olen muuten ihan samaa mieltä tuosta Ville Valosta, ainoa kuikelo joka minustakin on :p

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sais olla mieluusti ihan oikeasti ihmisen näköinen, elävä... Semmonen vaan, villimies. :xmas: Ei tyhmä kuitenkaan.
Joo se elossa oleminen on kyllä vaatimus. :whistle:
Elossa olemisen lisäksi tarkoitan semmosta... Hm. virheellisyyttä, elettyä ja sen jälkiä. Arpia, kääh, no ei vaiskaan, mut joo. :xmas:

Ja sitä, että on omanlaisensa, muistettavan näköinen.

IhanaValo
Ompa osalla teistä hyvä maku miesten suhteen :D

Joo, miehen pitää olla "miehen kokoinen", semmoinen turvallisen kokoinen, ennemmin vähän yli- kuin alipainoinen..( Ja kyllä, miunkin ainut kompastuskivi on tuossa tää kummallisen lumoava Valo.. :heart: :heart: :p )

Ei saa olla liian "siistitty" muttei mikään luolamieskään..pilkettä silmäkulmassa jne..

Sais olla mieluusti ihan oikeasti ihmisen näköinen, elävä... Semmonen vaan, villimies. :xmas: Ei tyhmä kuitenkaan.
Joo se elossa oleminen on kyllä vaatimus. :whistle:
Elossa olemisen lisäksi tarkoitan semmosta... Hm. virheellisyyttä, elettyä ja sen jälkiä. Arpia, kääh, no ei vaiskaan, mut joo. :xmas:

Ja sitä, että on omanlaisensa, muistettavan näköinen.
Niin ettei mikään siloposki vaan eletty elämä näkyy. Mä tiedän kyllä mitä tarkoitat.

Keittiönoita

Ei helvetti :LOL: :LOL: Tolla Kentsulla on samanlainen tukka kuin aikoinaan 70-80 -luvun taitteesse silloisella kundikaverillani :LOL: Oli ääliö mennyt ottamaan jonkun älyttömän minivoguen päähänsä ja mä kieltäydyin liikkumasta sen kanssa ihmisten ilmoilla :LOL:

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei helvetti :LOL: :LOL: Tolla Kentsulla on samanlainen tukka kuin aikoinaan 70-80 -luvun taitteesse silloisella kundikaverillani :LOL: Oli ääliö mennyt ottamaan jonkun älyttömän minivoguen päähänsä ja mä kieltäydyin liikkumasta sen kanssa ihmisten ilmoilla :LOL:
:LOL:

Atleettinen, sopivan hoikka (ei laiha) ja lihaksikas mut ei liikaa lihaksia (ei liian puntatun näköiset). Hartiat luonnollisesti leveät. Tumma tukka, eikä iholtakaan mikään kalkkilaivan kapteeni. Saa siis vähän ylimääräistäki olla, mutta ei mitään kaljamahaa tm.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Olisin minäkin kieltäytynyt :D

Hellupa
Tummatukkainen 170-185 cm, lihaksikas, pilkettä silmäkulmassa, ei missään tapauksessa kalju, koska se vanhentaa miestä 20 vuotta, huumorintajuinen, ihanan seksikäästi leikatut tummat hiukset.

Yhteistyössä