No ei alle 185cm pituus mitään persjalkaisuutta tarkoita. Me ollaan taidettu tästä pituusasiasta kyllä väitellä ennenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:On, mä en minkään persjalan kanssa vaan pystyis olla.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pituus on plussaa, mutta ei ehdoton vaatimus.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:PITKÄ, yli 185cm, sellainen ettei tarvi pussi päässä ulkoiluttaa.
Joo se elossa oleminen on kyllä vaatimus.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sais olla mieluusti ihan oikeasti ihmisen näköinen, elävä... Semmonen vaan, villimies. :xmas: Ei tyhmä kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kentsu?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Monenlainen. Ei liian siisti eikä mikään Kentsu.
Oi, onpa lempeän näköinen mies.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Esim tää:
Näyttelijä Mark Harmon. Mm NCIS rikostutkijat -sarjassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oi, onpa lempeän näköinen mies.
Kuka hän on?
MISSÄ, MISSÄ??? :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Esim tää:
Huomasin tuon miehen jo Chicagon lääkäreissä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näyttelijä Mark Harmon. Mm NCIS rikostutkijat -sarjassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oi, onpa lempeän näköinen mies.
Kuka hän on?
Elossa olemisen lisäksi tarkoitan semmosta... Hm. virheellisyyttä, elettyä ja sen jälkiä. Arpia, kääh, no ei vaiskaan, mut joo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo se elossa oleminen on kyllä vaatimus.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sais olla mieluusti ihan oikeasti ihmisen näköinen, elävä... Semmonen vaan, villimies. :xmas: Ei tyhmä kuitenkaan.
Niin ettei mikään siloposki vaan eletty elämä näkyy. Mä tiedän kyllä mitä tarkoitat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Elossa olemisen lisäksi tarkoitan semmosta... Hm. virheellisyyttä, elettyä ja sen jälkiä. Arpia, kääh, no ei vaiskaan, mut joo. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo se elossa oleminen on kyllä vaatimus.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sais olla mieluusti ihan oikeasti ihmisen näköinen, elävä... Semmonen vaan, villimies. :xmas: Ei tyhmä kuitenkaan.
Ja sitä, että on omanlaisensa, muistettavan näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei helvetti Tolla Kentsulla on samanlainen tukka kuin aikoinaan 70-80 -luvun taitteesse silloisella kundikaverillani Oli ääliö mennyt ottamaan jonkun älyttömän minivoguen päähänsä ja mä kieltäydyin liikkumasta sen kanssa ihmisten ilmoilla
Olisin minäkin kieltäytynytAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ei helvetti Tolla Kentsulla on samanlainen tukka kuin aikoinaan 70-80 -luvun taitteesse silloisella kundikaverillani Oli ääliö mennyt ottamaan jonkun älyttömän minivoguen päähänsä ja mä kieltäydyin liikkumasta sen kanssa ihmisten ilmoilla