\
Jaa, no olisiko pitänyt viedä yökylään jo aiemmin??? Tai ainakin yökyläillä lapsen kanssa? Osaisi nukkua sitten vieraassakin paikassa. tässä asiassa pätee hyvin vanha sanonta minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa! Ja voihan vaikka kotonakin nukkua "retkellä" niin tottuu sitten nukkumaan muuallakin kuin omassa sängyssä omalla tyynyllä oman peiton alla.Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 17:27 Tiivi-Taavi kirjoitti:\Ehkä isommat lapset tarvitsevatkin tai ainakin siitä nauttivat. Vauvaikäinen sen sijaan varmaankin tarvitsee lähinnä vain oman äitinsä ja isänsä läheisyyttä : ) .Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 12:51 huhhuh kirjoitti:Eihän ne lapset siitä pilalle mene vaikka olisivat joskus mummolassa yökylässä. Päin vastoin, lapset tarvitsevat myös vapaata vanhemmista ja pientä erilaisempaa hemmottelua mitä usein on mummolassa.
Mulla on 1,3-vuotias tyttö ja olen juuri pähkäillyt samaa, että raskinko antaa yöhoitoon. Meillä on ollut paljon valvomista vauva-aikana ja sen tähden paljon univelkaa. Eli mukava olisi joskus nukkua piiitkään... Ongelmana on vain se, että lapsi reagoi tosi voimakkaasti paikan vaihdoksiin ja nukkuu kylässä entistä huonommin. Pitäisi varmaan kutsua isovanhemmat meille yökylään lasta hoitamaan ja lähteä itse muualle nukkumaan... Kuulostaa vaivalloiselta... Huoh!