minkäikäisenä omaan huoneeseen nukkumaan?

Mamseli harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2005 klo 21:10 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Poika 2.5v nukkuu perhepedissä :) :heart: Enkä muualle enää haluaiskaan sitä, se on mun nunnupeitto :whistle: eli unilelu :) niin ihana pikkunen ukko :heart:
:wave: :heart: :heart:
 
Mamseli harmaana
Niin, ja miksi ei lapsi saisi nukkua toisen ihmisen vieressä, kun ethän itsekään varmasti halua nukkua yksin.
Eikös se ole sama asia, jos lapsi nukkuu omassa huoneessaan, että jokainen (aikuisetki) nukkuu omassa huoneessaan?
 
meillä lapset nukkunu omassa huoneessa noin 1.5 vuotiaasta alkaen,sitä ennen nukkuivat omissa sängyissään meidän huoneessa.en ole koskaan halunnu ottaa ketään viereeni(olen kai vain liian mukavuuden haluinen),koska omat yöunet häiriintyy pahasti jos joku potkii tai pyörii välissä.meillä lapset ei kyllä tulekaan viereen sanovat yleensä et ei me haluta tulla koska kaikilla on oma sänky ja siellä on tilaa nukkua.meillä lapset 5, 3.5 , ja 1.4 v. ja pienin ois tarkotus nyt sit lempata omaan huoneeseen kun nukkuu tosi hyvin jo yönsä täysin heräämättä.
 
Meillä siirtyi poika omaan huoneeseen kun oli n.3-4kk .Oli yleensä nukkunut 2h illalla kun tultiin itse nukkumaan ja rupes heräilemään ihan turhaan silloin. Kun nukkui omassa huoneessa heräsi vasta aamuyöstä joten itsekin sain nukuttua pidemmät unet.
 
jj25
FANG-ANN-75 olen ihan samaa mieltä kanssasi =)

Meidän esikoinen sai nukkua 3v asti isin ja äidin välissä ja nyt on nukkunu puolivuotta omassa sängyssä, vaikka nukahtaa meidän sänkyyn ku luetaan iltasatu ja sit ku äiti menee nukkumaan niin siirrän neidin omaan sänkyyn ja pikkuveli 7kk saa nukkua äidin kainalos!!! Mä tykkään ku lapset on lähellä ja ehkä mä olen ollu hiukan vainoharhainen ku ovat olleet vauvoja, mä en sais itse nukuttua jos olisivat jossain kaukana omassa huoneessaan (molemmista olen yöllä heränny ja tarkistanu hengittääkö) niin vieressä vauva on jotenkin turvassa :hug:
 
Meillä tytär nukkui heti sairaalassa omassa sängyssään jatkoi sitä myös kotona (nostin vain imetyksen ajaksi pois yöllä sängystään ja sitten takaisin) nukkui samassa huoneessa 2,5 vuotiaaksi ja siitä lähtien omassa huoneessa.
Nukkuu vieressäni vain kipeänä, isä siirtyy silloin tyttären sänkyyn nukkumaan. :)
 
Meillä kohta 4v.tytön sänky kiinni meitin sängyssä ja sieltä välillä mönkii isin ja äitin viekkuun =) Toisella puolen sänkyä on sitten vauvan sänky,laita laskettuna meitin sängyn tasolle!:)....olis varmaan helpompi tehdä sellanen laveri koko makkarin pituudelta :LOL:
En koe mitenkään tarpeelliseksi,että niitten PITÄS toisessa huoneessa nukkua,kun ei halua kerran ja pelottaa :( Eikä meitä vanhempia haittaa,päinvastoin! =)
Teini nukkuu jo omassa huoneessa :LOL: :LOL: :LOL:
Olikohan kolmannella,kun itte halus!!!
Näin meillä! =)
 

Yhteistyössä