thinking
Siis sillätavalla, että ovi on ihan vähän raollaan ja lapsi on kylpyammeessa ja vanhemmat tietenkin kotona toisessa huoneessa (mutta lähellä)??
Niin ja hukkumiseen ei myöskään ajallisesti tarvita paljon. Pari minuuttia ilman valvontaa riittää, jos vahinko sattuu juuri silloin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kannattaa muistaa että vettä ei tarvitse olla ammeen pohjalla monta senttiä kun siihen jo pystyy hukkumaan.
So what? Liukasteleehan ne isommatkin? Eikö teillä lapset saa kävellä pesuhuoneessa?Alkuperäinen kirjoittaja mamma:4v yksin kylpyhuoneessa. Pienempää en uskaltaisi jättää, kun ei tiedä mitä keksii siellä tai lähtee kävelemään ja vielä liukastuu :/
Samaa mieltä. Miksi tuon ikäisen ylipäätään pitäisi pystyä kylpemään yksin? Ei tulis mieleenkään jättää omaa 2v poikaa yksin kylppäriin. Kai mä sit olen jotenkin hysteerinen, mut tuon ikäinen voi oikeesti hukkua todella pieneenkin vesimäärään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui kauheeta kun täällä on vastuuttomia äitejä taas 2,5 vuotias yksin ammeessa???????
Näin ajattelivat myöskin tuttavaperheeni vanhemmat, joilla tosin ei enää ole sitä lasta tuon ajattelumallin vuoksi. Eipä siinä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja hphpo:Miksei 4 tai 5 v voisi hukkua siihen ammeeseen yhtä lailla?
Koskaa en ole lapseeni joutunut koskemaan vaikka on 7-kuisesta kylpenyt ammeessaan aina saunan keskilauteella kun me ollaan saunassa ja on nyt 3,5. Liukuestetarrat on keksitty.
Ai miten meidän 3,5v voisi hukkua siihen ammeeseen kun minä istun vieressä? En ymmärrä. selitä mulle mikä on se ajattelumalli?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin ajattelivat myöskin tuttavaperheeni vanhemmat, joilla tosin ei enää ole sitä lasta tuon ajattelumallin vuoksi. Eipä siinä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja hphpo:Miksei 4 tai 5 v voisi hukkua siihen ammeeseen yhtä lailla?
Koskaa en ole lapseeni joutunut koskemaan vaikka on 7-kuisesta kylpenyt ammeessaan aina saunan keskilauteella kun me ollaan saunassa ja on nyt 3,5. Liukuestetarrat on keksitty.
No tässähän kysyttiin että minkäikäisen voi jättää YKSIN, siis yksin ammeeseen että itse menee toiseen huoneeseen eikä näe jatkuvasti sitä lasta??Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Siis meillä koko sen ajan kun vannassa kylpivät, niin olin kyllä mukana. Kävin saunassa ja suihkussa rauhassa kun lapset kylpivät siitä 1 v -> niin että koko ajan oli katseyhteys, mutta rauhassa sai pulskata lelujen kanssa.