37+5.Alkuperäinen kirjoittaja vettä:ei täysin kirkasta..onko mitkä viikot?
Vesi ei ollut vihreää tai tummaa, muttei myöskään ihan täysin puhtaan vaaleaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja viivi:kunhan ei oo vihreätä.
Yleensä käskevät varuilta käymään niin tekevät tikulla testin onko lapsivettä vai ei. Minua käskettiin ottaa kastuneet alushousut mukaan että voivat siitä testata.Alkuperäinen kirjoittaja brandine:Soitin äsken synnärille. Käskivät odotella rauhassa kotona supistusten alkamista. Täti oli sitä mieltä, ettei tämä neste lapsivettä ole. Väri oli siis lähinnä haalea beige (mä puhun lapsivedestä kuin jostakin sohvasta!), eikä lapsivesi kuulemma koskaan ole sen väristä.
Mulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, miltä supistukset tuntuvat, mutta mitään supistuksiin viittaavaakaan en ole kokenut.Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:kyllä varmaan oli vedetjoko on supistellu?
Miltä lapsiveden pitäisi tuoksua? Ihanaa, mä pääsen kohta nuuhkimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Kirkasta, vaaleanpunaista, haaleaa..
Haju paljastaa sen hyvin. Omaa lapsivettäni en kyllä päässyt haistamaan mutta noin 150 muuta kyllä..
Oi, onpas jännää. Täti langan päässä oli kyllä jotenkin niin rauhallinen ja uskottava, että ei tullut edes mieleen yrittää änkeä käymään synnärillä. Kannattaisikohan mun soitella vielä synnärille, jos jotakin epämääräistä nestettä vielä tihkuu vai vain odotella supistuksia?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Yleensä käskevät varuilta käymään niin tekevät tikulla testin onko lapsivettä vai ei. Minua käskettiin ottaa kastuneet alushousut mukaan että voivat siitä testata.Alkuperäinen kirjoittaja brandine:Soitin äsken synnärille. Käskivät odotella rauhassa kotona supistusten alkamista. Täti oli sitä mieltä, ettei tämä neste lapsivettä ole. Väri oli siis lähinnä haalea beige (mä puhun lapsivedestä kuin jostakin sohvasta!), eikä lapsivesi kuulemma koskaan ole sen väristä.
tarkkaile tilannetta kato valuuko housuun tihkuuko/tuleeko lorahtelemallaAlkuperäinen kirjoittaja brandine:Oi, onpas jännää. Täti langan päässä oli kyllä jotenkin niin rauhallinen ja uskottava, että ei tullut edes mieleen yrittää änkeä käymään synnärillä. Kannattaisikohan mun soitella vielä synnärille, jos jotakin epämääräistä nestettä vielä tihkuu vai vain odotella supistuksia?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Yleensä käskevät varuilta käymään niin tekevät tikulla testin onko lapsivettä vai ei. Minua käskettiin ottaa kastuneet alushousut mukaan että voivat siitä testata.Alkuperäinen kirjoittaja brandine:Soitin äsken synnärille. Käskivät odotella rauhassa kotona supistusten alkamista. Täti oli sitä mieltä, ettei tämä neste lapsivettä ole. Väri oli siis lähinnä haalea beige (mä puhun lapsivedestä kuin jostakin sohvasta!), eikä lapsivesi kuulemma koskaan ole sen väristä.