Minkä väriset silmät sulla on?

Mun simmut on

• tummansiniset

Ääniä: 1 1,9%
  • siniset

Ääniä: 9 17,0%
  • vaaleansiniset

• siniharmaat

• harmaat

• sinivihreät

• vaalean vihreät

Ääniä: 4 7,5%
  • tummanvihreät

Ääniä: 7 13,2%
  • vihreänruskeat

• kellanruskeat

Ääniä: 3 5,7%
  • punaruskeat

• vaalean ruskeat

Ääniä: 3 5,7%
  • tumman ruskeat

Ääniä: 7 13,2%
  • mustat

• eri väriset simmut (heterokromia)

• Äänestäjiä yhteensä
    53
Samoin
[QUOTE="Hmm";27811233]Harmaanvihreä puuttuu (joo on siellä muu/mikä) mutta arvelen että olisi kuitenkin yleisempi kuin esimerkiksii - no vaikka punaruskea.[/QUOTE]

Minulla kans harmaanvihreät... Olisi voinut olla ihan vaihtoehtona.

"vieras"
Tummanruskeat, liki mustat.

Off topic mut kauneimmat/mieleenpainuvimmat silmät omasta mielestäni siis, on ystävälläni. Vaalean turkoosit, liki jäänsiniset todella silmiinpistävät mut silti samalla sellaset tropiikinveden rauhalliset. Niihin jää kyllä katse kiinni.

Minulla kans harmaanvihreät... Olisi voinut olla ihan vaihtoehtona.
Mietin kyl etten oo koskaan kellään nähny harmaanvihreitä nii sit jäi laittamatta. Mut jos ols ollut enempi noita vastauvaihtoehtoja ni sit olisin tietty laittanut. Et vinkiks vaan, et noita vastausvaihtoehtoja vois olla enempi!!! Mut tietty ei ollu teitä tarkotus mitenkään syrjiä. Ja sitku näissä simmuväreis on viel se, et jos ihmiset kokee et niitten simmut on jonkun väriset niin niitten on ihan pakko pitää silmiään sen värisinä ja tuoda se joka tuutissa julki. Eli esim jos niitten simmut on selvästi vihreänruskeat, niin ne haluu kivenkovaan väittää että niitten simmut onkin ruskeat. En tiedä, et mistä tää johtuu eikä mun mielestä ole mitään järkeä tietty kieltää silmiensä todellista väriä....koska kaikkien simmut on kauniit ja kaikki simmuvärit :D :heart:

Mun silmät on tumman sinivihreät. En osannut päättää vastaanko sinivihreät vai tummanvihreät, joten vastasin nyt tuon tummanvihreät, kun nämä on kuitenkin enemmän vihreät ja selvästi tummat.

Minusta mun silmät on vaan iän myötä alkaneet muuttua jotenkin värittömämmiksi, jotain kellertävää ja harmahtavaa tullut joukkoon :( Tuntuuko muista että silmien väri muuttuu ajan myötä?

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä