Minkä väriset silmät sulla on?

Mun simmut on

• tummansiniset

Ääniä: 1 1,9%
  • siniset

Ääniä: 9 17,0%
  • vaaleansiniset

• siniharmaat

• harmaat

• sinivihreät

• vaalean vihreät

Ääniä: 4 7,5%
  • tummanvihreät

Ääniä: 7 13,2%
  • vihreänruskeat

• kellanruskeat

Ääniä: 3 5,7%
  • punaruskeat

• vaalean ruskeat

Ääniä: 3 5,7%
  • tumman ruskeat

Ääniä: 7 13,2%
  • mustat

• eri väriset simmut (heterokromia)

• Äänestäjiä yhteensä
    53
Omasta mielestäni mulla on ihan harmaat ja värittömät silmät, mies taas sanoo että mulla on turkoosit silmät. Kumpikohan meistä näkee väärin :D
mies näkee luultavasti oikein...onko sulla itsestäsi otetuissa valokuvissa mitään vinkkiä asiasta, päiväänvalossa kuvattuna?

(minulla sekaväriset myös omasta mielestäni, ja olisin rastinut harmaanvihreä, siniharmaa tai niiden sekoitus, mutta kuvat ja muut ihmiset kertovat totuuden ).

Itse aina pitänyt omia silmiäni harmahtavansinisenä,mut joskus kauan aikaa sitten optikko sanoi,että ulkoreuna sininen ja sisäosa selvä vihreä.
Olin ostamassa sinisiä piilolinssejä ,mut optikko suositteli vihreitä koska sisäreunasta näkyisi kuitenkin vihreä väri. En sit kovin tarkkaa ollu silmieni väriä katsellut :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Njoo, piti vastata että vihreänruskeat, vaikka lähin vaihtoehto olisi kyllä ollut ihan vaan pelkkä ruskea. Ihan tummanruskeat ne ei ole (vertaa mies ja tyttö, joiden silmät näyttää melkein mustilta), mutta sitä viherrystä on hyvin vähän, eikä sitä yleensä edes huomaa. Jossain valossa ovat vähän punertavatkin. Pojalla on sellainen sekasotku tuo silmien väri etten osaisi vastata, ruskeasinivihreäharmaa, en tiedä...

Yhteistyössä