Mä tykkään noista! Käytän talvisin oikeastaan aina tuollaisia, paitsi toki jos lähden oikeasti moneksi tunniksi ulkoilemaan ja on kylmä. Hanskat ja lapaset jotenkin selittämättömällä tavalla ärsyttää, ja jotenkin tuntuu että sellaisten kanssa ei "voi" kaivaa vaikka huulirasvaa laukusta vaikka se oikeasti sopivan kokoisilla hanskoilla toki onnistuisi, niin sitten tulee sellaista sohlaamista. Ja tietysti iPodin rullaa on mahdoton pyörittää hanskojen kanssa. Noihin sormettomiin saa kyllä sormet halutessaan piiloonkin jos oikein paleltaa.Mä en oo oikein koskaan älynnyt, mihin tarvitaan niitä sormikkaita, mitkä on niinku puolikkaat hanskat. Siis että kämmenen kohdalla on hanska ja sitten sormenpäillä ei olekaan. Se kun ei taas toimi ollenkaan niinku toppaliivi, sormet on jäässä aina.
Varsinkin niissä, joissa ei oo sitä "huppua", jonka vois kääntää siihen päälle.
Ja mä taas ymmärrän tosi hyvin. Olen miehelleni kutonu paljonki ''ranteenlämmittimiä''ja puolisormikkaita. On konehommissa ja hänellä palelee ja särkee ranteita tosi kovasti jos ne paleltuu. Ja jatkuvasti ei voi pitää kinttaita kädessä.Se salaisuushan onkin siinä että niitä käsiä nimenomaan ei palele. Tai varmaan palelee, jos pakkasta on 10 eikä siellä alla ole mitään. Mutta esim fleecetakin kanssa toimii.
Mä en oo oikein koskaan älynnyt, mihin tarvitaan niitä sormikkaita, mitkä on niinku puolikkaat hanskat. Siis että kämmenen kohdalla on hanska ja sitten sormenpäillä ei olekaan. Se kun ei taas toimi ollenkaan niinku toppaliivi, sormet on jäässä aina.
Varsinkin niissä, joissa ei oo sitä "huppua", jonka vois kääntää siihen päälle.