Minkä painoisia olette noin 170cm pitkät?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
170 cm ja 61 kg. Viime keväästä paino pudonnut 10 kg. Liian paljon mielestäni! :( Vaan eipä niitä kiloja tunnu takaisinkaan saavan... Ihannepainoni olisi 64-65 kg. Oon aina kärsinyt siitä, että oon liian laiha!
 
läski olen
Tasan 170cm ja painoa tällä hetkellä 74 kg. Olen läski ja laihdutan parhaillani (tai siis olen muuttanut elämäntapojani ja opettelen uuteen). Mä harrastan voimistelua ja kuntosalia, joten tavoitepaino olisi noin 60 kg.
 
--
173cm/60kg. Oon nyt tässä raskauden jälkeen laihtunut. Enempää ei kyllä sais lähteä ja tuo 60kg olikin tavoitepaino. Esim solisluut jo näkyy vähän liian selvästi, mutta lihaksetkin kyllä on näkyvissä että en sentäs mikään luuviulu ole :)
 
lady edith
170cm ja tällä hetkellä vaaka näyttää 61,5 kg. Olen tyytyväinen kun pääsen alle kuuteenkymmeneen eli 59 kg. Sen alle ei voi mennä sillä minusta lihaksikas kroppa on parempi kuin laiha kroppa.
 
"vieras"
170 pituutta, 63 painoa (kai, 2kk sitten käynyt vaa'alla viimeksi). Mulla heittelee paino 61-64 välillä ja aina olen mukamas laihdutuskuurilla kun pitäis joitakin kiloja saada pois. Herkuttelu vie kuitenkin aina voiton ja paino junnaa samassa. Mut ihan tyytyväinen olen, vyötärönympärys 66 sentin luokkaa..
 
mulla näi
169cm ja ennen raskautta 65kg. Painoon tyytyväinen sinänsä, ulkomuotoon en niinkään. Yläkroppa ok, kaikki läsä pepussa ja reisissä. Paita kokoa s, housut kokoa 40... että semmosta.
 
"Satu"
[QUOTE="Vieras";27965611]Oon 168cm ja painan 63,5kg. En ole tyytyväinen, tavoite on 55-58kg.[/QUOTE]

Mulla samat mitat, tavoite olisi 59 kg, mutta en taida jaksaa vaivautua :p
 
Vieras alle 30v
172 ja 64. Tyytyväinen olen painoon mutta toki aina on toiveita esim. Käsivarsien lihaksiin liittyen mutta ne onkin puhtaasti ulkonäöllisiä haasteita. Sanottakoon vielä että olen 19v-> ollut samassa painossa ja toivottavasti tässä pysyy iän myötäkin.
 

Yhteistyössä