Minkä painoisia olette noin 170cm pitkät?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
170cm ja 73-76kg (paino heittelee mulla aika paljon) Näissä mitoissa oon ollut kohta 2 vuotta. 5 kg pois kesään mennessä on tavoite. Mutta en pety jos ei lähde, on muutenkin tosi vaikeaa laihduttaa nyt kun todettiin syksyllä kilpparin vajaatoiminta ja lääkitystä muunnellaan jatkuvasti. Tärkein tavoite on hyvä olo ja viihtyminen omassa kropassa :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27968305]175 cm ja 57 kg. Pitäis saada painoa ylöspäin, ei oo näemmä sekään heleppoa. Urheilen kyllä melko paljon.[/QUOTE]

Saisit kyllä vähän "lihota".
 
Kaikki laihuliinit ovat tulleet tänne brassailemaan. :)
Mä oon 172 cm, ja painokehitys on mennyt näin:

lukiossa 53 kg

opiskeluaikoina lihoin 53-->70 kg (n. 8 vuodessa)

laihdutin nopeasti 63-64 kg saakka, johon olin ihan tyytyväinen, ehkä 60 kg niin olisin tuntenut oloni tosi laihaksi (ja kai siksi tyytyväiseksi). 63-64 kilosena olin kuitenkin laiha normaalipainoinen!

SItten raskausaikana lihoin 80 kiloon, josta 5(!!!) jäi laitokselle. Ja loput on pysyneet mukana vaikka vauva jo 9 kk, mutta nyt olen saanut pari kiloa alemmas. :(

Toivottavasti kesällä painaisin edes jonkin verran alle 70 kg. En tosiaan olisi uskonut että noin paljon kiloja jää, kun raskaana vain se maha oli iso. No, siihen mahaan ne ihrat jäivätkin.
 
"ViVa"
Olen nyt 172/75kg. Laihtunut joulun jälkeen sellasen 10kg. Tavote tuolla 70kg pintaan :)
Ja 70kg painossa olen jo aika hoikka. Tällä hetkellä vy 73cm ja lantio 99cm.
Vähimmilläni olen painanut täysi-ikäisenä 10v sitten (18v) 59kg ja sillon olin kyllä ihan hirmu pieni jo..
 
"..."
170 cm ja 63 kg.

Tämä tuntuu olevan mulle se luonnollinen paino, sillä se on pysynyt 62-64 kilossa jo viimeiset seitsämän vuotta, eli kuopuksen syntymän jälkeen. Ihanaa kun ei tarvitse koskaan miettiä mitään kuureja ja saa syödä ihan vapaasti :) Tosin liikun paljon ja ohjaan vapaa-ajalla jumppatunteja, joten kulutuskin on suurta. Ja kroppa on sopivan kiinteä ja kurvikas.

Joskus nuorempana aloitin laihiksen ja pääsin kituuttamalla 55 kiloon. Kun paino putosi alle 60 kilon alkoivat hiukset harventua ja olo muuttui vetämättömäksi, kun pääsin 55 kiloon niin kuukautiset loppuivat. Ei siis hyvä.
 
No okei...
Täällä sitten oikeesti läski. 175 cm ja 111 kg. Olen pudottanut jo 10 kg siitä mitä olin pahimmillani. Eka tavoite on 106, jolloin pääsen merkittävästi ylipainoiseksi. Sitten seuraava tavoite alle 100, seuraava 91, jolloin pääsen lievään ylipainoon. Muistan aikuisena painaneeni vähemmistöön 85, joten siihen tähtään...
 
"vieras"
173cm ja 66kg. Pari raskauskiloa vielä jäjellä, lähinnä vatsa on pömppö sektion jälkeen kun en oo yhtään vielä vatsalhaksia treenannut (vaikka vauva on jo lähes 1v..)
 

Yhteistyössä