Minkä painoisia olette noin 170cm pitkät?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Susimieli harmaana
Pituutta 169, painoa nyt 61-62 (vajaassa neljässä viikossa tippunut 66:ta kilosta). Olen huomattavasti enemmän oma itseni näin hoikempana, mutta ihan tavoitteessani en vielä ole 56-58 ois optimaallinen paino, alle 60 on tavoite.
 
Pari senttiä lyhyempi, 56kg. Alkaa olla vakiintunut tuohon, ennen lapsia olin ollut teini-ikäisestä saakka 54kg. Tämä on ihan hyvä, ainakaan missään nimessä alle entisen ei saa mennä. Ei kyllä tartte lisääkään tulla..
 
"nonni"
169, 57. Pari kiloa pitäisi saada pois, mutta ei ole inspistä tällä hetkellä. Mulla rasva kertyy aina siihen vaarallisimpaan paikkaan eli vatsaan (eli vatsaonteloon sisäelinten ympärille..) ja vyötärönympärys on mulle tärkeämpi mittari. Nyt se on 75. Painon ei tarvitse nousta kuin pari, kolme kiloa niin ollaan siinä riskirajalla 80cm. Toisaalta sen parin kilon pudottaminen laskee ympärystä taas muutamalla sentillä (viimeksi kun olin 55 kg, vy oli 70) ja olisi mukavampaa olla turvallisemmin rajan alapuolella :D
 
ylikuormasta eroon päässyt
172 cm ja 68 kg. Vielä viime kesänä synnytyksen jälkeen 92kg, mutta ruokavaliolla ja tiukalla salitreenillä ja juoksulenkeillä tuli tulosta. Nyt on aikas hyvä olla ja ihokin kumma kyllä palautui. :)
 
Kurjenkello harmaana
168 cm ja noin 55 kg. Tuossa ennen kaksosia painoin noin 52 kg, siihen ei enää kaipuuta, tää paino on passeli! Saa toki noustakin, nyt kun vihdoin pääsin taas treenaamisessa alkuun, mieluustikin, omassa lajissani tarvitsen kunnon lihakset! Vielä on siis kehitettävää!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27965665]67-68kg. Ikinä en niin rapakuntoinen haluaisi olla, että alle 65kg painaisin. Vähän pitää ihmisessä lihasta olla, rasvaa ei niinkään.[/QUOTE]

No mää painan 57kg ja lihasta kyllä löytyy, sillä kilpailen aktiivisesti eräässä fyysisesti raskaassa lajissa. Meleko lihaskimppu olisin jos 10kg lihasta tähän lisää. :D
 
Täällä
173cm ja 80kg (puotettavaa vielä löytyy) Viime Toukokuussa painoin 95kg. Synnytyksen jälkeen kilot vaan jäivät =/ Nyt otettu niskasta kiinni ja tavoitteena ennen raskautta oleva paino 74kg.
 

Yhteistyössä