Vastaan vahan sivusta - pojan tyton ristiaiset ensi sunnuntaina taalla meilla: nimi on Taegan Matea. :heart:
Samaa oon miettinyt, kun miehen poika on Vili... mutta kysymykseen... Meerin ristiäisissä olin.Alkuperäinen kirjoittaja no:Vilin.... itse en olis antanut lapselle nimeä, joka toisessa kielessä tarkoittaa pippeliä...
Eiku tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, olinhan viime kesänä häät & ristiäiset juhlassa, jossa Konsta sai nimensä.Alkuperäinen kirjoittaja Kummipoika:Josta tuli Aleksi. Siitäkin kohta kyllä jo 2v...
saat vitosen jos tällä tiedolla löydät mun osoitteen ja tuut käymään. aikaa puoli vuotta, alkaa nyt! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tapa tuokin udella nikkien henkilöllisyyttä:kysy jo samalla vanhempien nimi vai onko jo paikkakunta yms tiimarivihkossa.
:wave: samma härAlkuperäinen kirjoittaja merileijona:Sisun kastetilaisuudessa olen minäkin ollut viimeksiAlkuperäinen kirjoittaja Sisu::wave:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Sisun kastetilaisuudessa olin viimeksi :heart:
Joo, Miio.Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Siis nimi Miio? Onko tuo tytön vai pojan nimi? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Miion. :heart:
Juurikin näin.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mio, poikani Mio on ainakin kirjan nimiAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Siis nimi Miio? Onko tuo tytön vai pojan nimi? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Miion. :heart: